بهره برداری و کلنگ زنی ۲۲۸ طرح برق رسانی در هفته دولت

  ۲۲۸ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۳۱۶ میلیون ریال در هفته دولت در نقاط مختلف خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.   به گزارش پایگاه  خبری عهد کهن، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این طرح ها در قالب اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، مدیریت

کد خبر : 1144
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
بهره برداری و کلنگ زنی ۲۲۸ طرح برق رسانی در هفته دولت

 

۲۲۸ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۳۱۶ میلیون ریال در هفته دولت در نقاط مختلف خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

 

به گزارش پایگاه  خبری عهد کهن، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این طرح ها در قالب اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، مدیریت بحران، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، توسعه و تامین برق شهری، روستایی، مسکن مهر، کاهش تلفات، فیدر خروجی و قدرت مانور و برق رسانی به روستا‌های فاقد برق است.

 

علی خدری افزود: از این ۲۲۸ طرح ، ۱۲۵ طرح بهره برداری و ۱۰۳ طرح کلنگ زنی می‌شود که در بخش افتتاح و بهره برداری ۹۴ هزار و ۳۳۴ متر شبکه فشار متوسط و ۱۳۷ و ۱۹۲ متر شبکه فشار ضعیف احداث و ۲۱۹ دستگاه ترانسفورماتور و چهار هزار و ۵۳۱ دستگاه چراغ روشنایی نصب شده است.

 

وی اظهار کرد: این طرح ها در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرا شده اند.

 

خدری هدف از اجرای این طرح ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، و همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح استان خوزستان عنوان کرد.

 

دوم تا ۶ شهریور هفته دولت نامگذاری شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.