نوسازی جاده‌های شهرستان امیدیه به همت نفتی‌ها

عملیات نوسازی بلوار ورودی شهرستان امیدیه در منطقه محروم کوی یاسر این شهرستان از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری آغاز شد.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، حسین مسعودیان، سرپرست خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تأسیسات این شرکت گفت: عملیات نوسازی

کد خبر : 1356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
نوسازی جاده‌های شهرستان امیدیه به همت نفتی‌ها

عملیات نوسازی بلوار ورودی شهرستان امیدیه در منطقه محروم کوی یاسر این شهرستان از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، حسین مسعودیان، سرپرست خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تأسیسات این شرکت گفت: عملیات نوسازی بلوار ورودی شهرستان امیدیه شامل تخریب کلی بلوار فعلی و نوسازی و نماسازی بلوار با سنگ‌های گرانیتی، ایجاد فضای سبز از طریق کاشت درختچه‌های متناسب با شرایط اقلیمی است.

 

وی افزود: ایجاد کانال دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در حاشیه این بلوار از اهداف دیگر این پروژه است که به‌صورت همزمان اجرایی خواهد شد.

 

سرپرست خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یادآور شد: در صورت همراهی و موافقت دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان امیدیه آمادگی داریم مسیر بلوار ورودی تا میدان ترمینال این شهرستان را به‌صورت مسیری مستقیم اصلاح کنیم.

 

بر پایه این گزارش، در سفر نخست رئیس‌جمهوری به استان خوزستان، ۸.۵ همت پروژه مسئولیت اجتماعی و در سفر دوم ایشان نیز به همین مقدار پروژه جدید تعریف شد. خوزستان تنها استانی است که حدود ۱۷ همت پروژه‌ مسئولیت اجتماعی دارد.

 

از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم تا امروز ۱۳۸۷ پروژه مسئولیت اجتماعی در خوزستان تعریف شده که تاکنون نزدیک به ۳۸۰ پروژه به ارزش ۳.۵ همت به بهره‌برداری رسیده است.

 

طرح توسعه آب و فاضلاب از جمله این پروژه‌هاست که وزارت نفت آن را تقبل کرده است و با توجه به نفت‌خیز و گازخیز بودن این استان و سهم ۶۰ درصدی در تولید نفت و ۱۱ درصدی در تولید گاز، وظیفه صنعت نفت است که مردم را از منافع نفت بهره‌مند کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.