آمادگی خوزستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی

استاندار خوزستان : ساماندهی و ارتقای وضعیت جاده ها، افزایش وسایل حمل و نقل، مدیریت واحد در مرز، ساماندهی پارکینگ‌ها و مواکب برای اربعین ضروری است. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، استاندار خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی بر مواردی همچون ساماندهی و ارتقای وضعیت جاده ها، افزایش وسایل حمل و نقل، مدیریت واحد

کد خبر : 1120
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
آمادگی خوزستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی

استاندار خوزستان : ساماندهی و ارتقای وضعیت جاده ها، افزایش وسایل حمل و نقل، مدیریت واحد در مرز، ساماندهی پارکینگ‌ها و مواکب برای اربعین ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، استاندار خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی بر مواردی همچون ساماندهی و ارتقای وضعیت جاده ها، افزایش وسایل حمل و نقل، مدیریت واحد در مرز، ساماندهی پارکینگ‌ها و مواکب تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب گفت: امروز مراسم یوم العباس با وجود گرمای ۵۰ درجه با مشارکت باشکوه مردم برگزار شد؛ امیدواریم این روز یوم العباس به عنوان یک روز بزرگ ثبت شود و دین خود را به این یار وفادار امام حسین (ع) ادا کنیم.

وی افزود: ما برای همه حوزه‌ها شامل سلامت، حمل و نقل، استقرار، تغذیه، آب، برق، ارتباطات، امنیت و مسائل مالی باید برنامه داشته باشیم و هر بخش بالاترین حجم از استقبال زائران را پیش بینی کند و سناریوی متناسب با آن را در دستور کار داشته باشد.

 

حسینی محراب ادامه داد: مساله قطار و هواپیما در حال حاضر در استان با محدودیت مواجه شده است در عین حال پیگیری‌های لازم جهت افزایش پرواز‌ها و حرکت قطار‌ها در دست انجام است. پایانه‌ها نیز برای ساماندهی اتوبوس‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص جاده‌ها از مسئولان راه و شهرسازی انتظار داریم تلاش کنند حتما پل سابله را احداث نمایند جداسازی جاده، خط کشی و روشنایی جاده‌های مختلف از جمله جاده‌های عبدالخان، طریق الحسین و مسیر اهواز به خرمشهر انجام شود.

 

وی افزود: جهت نقاط حادثه خیز، نصب علائم راه و کلیه تمهیدات اتخاذ شود تا حادثه‌ای برای زائران رخ ندهد چرا که ما مسئول سلامت همه زائران هستیم.

 

حسینی محراب اظهار داشت: برای موضوع صرافی‌ها تبلیغات لازم انجام شود تا زائران ترجیحا از شهر مبدا خود نسبت به خرید ارز اقدام کنند هرچند ما نیز موظفیم تمهیدات لازم در این زمینه را فراهم نماییم.

 

ساماندهی پارکینگ‌ها و جلوگیری از ایجاد ترافیک، مدیریت واحد و جلوگیری از ایجاد تشتت و آشفتگی در مرزها، تداوم برقراری روابط تجاری و کاهش زمان بسته شدن مسیر تجاری تا جای ممکن و ساماندهی مواکب از دیگر موضوعات مورد تاکید استاندار خوزستان در این نشست بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.