مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان: امسال ۱۰۰۰ پروژه روستایی خوزستان در قالب طرح هادی اجرایی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه طرح هادی همه روستاهای استان اجرایی می‌شود، گفت: امسال یک هزار پروژه روستایی استان در قالب طرح هادی اجرایی خواهد شد. روح الله عمادی، در خصوص اجرای طرح‌های هادی روستایی در خوزستان اظهار کرد: به دنبال اجرایی کردن طرح‌های هادی در همه روستاهای خوزستان هستیم تا بتوان خدمات

کد خبر : 1091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان: امسال ۱۰۰۰ پروژه روستایی خوزستان در قالب طرح هادی اجرایی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه طرح هادی همه روستاهای استان اجرایی می‌شود، گفت: امسال یک هزار پروژه روستایی استان در قالب طرح هادی اجرایی خواهد شد.

روح الله عمادی، در خصوص اجرای طرح‌های هادی روستایی در خوزستان اظهار کرد: به دنبال اجرایی کردن طرح‌های هادی در همه روستاهای خوزستان هستیم تا بتوان خدمات بهتر و بیشتری را در این قالب به روستاییان ارائه داد.

وی با بیان اینکه در خوزستان ۲هزار و ۲۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد، افزود: در یک هزار و ۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار خوزستان طرح هادی اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: خدمات نوسازی و بهسازی روستاها شامل ایجاد زیرساخت، آسفالت، تغییر کاربری زمین و بسیاری خدمات دیگر برای بهتر شدن زندگی مردم در روستاها در قالب طرح هادی ارائه می‌شود و از این رو اجرای طرح‌های هادی در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عمادی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۸۴۰ سند برای روستاییان خوزستان صادر شد، عنوان کرد: در سال گذشته طرح هادی برای ۴۳۴ روستا در استان آغاز و در ۷۰۰ روستا نیز اجرای طرح هادی انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۱۵۰ هکتار زمین از منابع ملی در قالب طرح هادی روستایی تملک و ۳۰۰ قطعه زمین به اهالی این روستاها واگذار شد. در این زمینه برای امسال برنامه داریم که ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی را تملک و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان واگذار کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امسال یک هزار پروژه روستایی استان در قالب طرح هادی انجام و طرح هادی ۲۳۴ روستا بازنگری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.