مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد افتتاح ۳ آزمایشگاه تأیید صلاحیت در اهواز

مدیرکل استاندارد خوزستان از افتتاح ۳ آزمایشگاه تأیید صلاحیت در استان همزمان با روز جهانی تأیید صلاحیت خبر داد. علی داوودی با تاکید بر اهمیت فعالیت آزمایشگاه های دارای تایید صلاحیت اظهار کرد: همزمان با روز جهانی تأیید صلاحیت ۳ آزمایشگاه تأیید صلاحیت در استان خوزستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. وی افزود:

کد خبر : 1083
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مدیرکل استاندارد خوزستان خبر داد افتتاح ۳ آزمایشگاه تأیید صلاحیت در اهواز

مدیرکل استاندارد خوزستان از افتتاح ۳ آزمایشگاه تأیید صلاحیت در استان همزمان با روز جهانی تأیید صلاحیت خبر داد.

علی داوودی با تاکید بر اهمیت فعالیت آزمایشگاه های دارای تایید صلاحیت اظهار کرد: همزمان با روز جهانی تأیید صلاحیت ۳ آزمایشگاه تأیید صلاحیت در استان خوزستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این آزمایشگاه ها از طرف نهاد تایید کننده صلاحیت ملی گواهینامه ۱۷۰۲۵ (استنادارد مربوط به آزمایشگاه ها) دریافت کرده اند و فعالیت های آن ها مطابق با استانداردها است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: این ۳ مرکز آزمایشگاهی در کلانشهر اهواز افتتاح شده و در زمینه های مواد شیمیایی، غذایی و معدنی فعالیت دارند.

داوودی ادامه داد: تایید صلاحیت یک ابزار بسیار موثر در رفع موانع تجاری از فعالیت های کسب و کار بوده و با ارزیابی شایستگی، بیطرفی و انسجام نهادهای ارزیابی انطباق شامل آزمایشگاه ها، نهادهای بازرسی و نهادهای گواهی کننده این اطمینان را به تمامی مشتریان، کارفرمایان و سایر مصرف کنندگان می دهد که محصولات و خدمات آن ها مطابق الزامات و استانداردهای مورد نظر ارائه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حذف موانع فنی تجارت، تضمین کیفیت و ایمنی کالا و خدمات، تسهیل تجارت، اطمینان پذیربودن نوآوری ها و فناوری های پیشرفته، حمایت از کسب و کارها و نیازهای حاکمیتی از جمله رسالت های نهاد تایید صلاحیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.