رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان:خوزستان از فعال‌ترین مجامع خیرین مدرسه‌ساز است

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با بیان اینکه این استان در زمره فعال‌ترین مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور قرار دارد، گفت: همت خیرین و همراهی دولتمردان این زمینه را فراهم کرده است. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، زیبا صالح‌پور، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خوزستان که امروز، ۲۶

کد خبر : 904
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان:خوزستان از فعال‌ترین مجامع خیرین مدرسه‌ساز است

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با بیان اینکه این استان در زمره فعال‌ترین مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور قرار دارد، گفت: همت خیرین و همراهی دولتمردان این زمینه را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، زیبا صالح‌پور، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خوزستان که امروز، ۲۶ آذرماه در اهواز برگزار شد، گفت: مجمع خیرین خوزستان در زمره فعال‌ترین مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور قرار دارد.

 

وی ادامه داد: همت خیرین و همراهی دولتمردان این زمینه را فراهم کرده است که خوزستان از نظر تعهدات در زمره رتبه‌های برتر باشد. در سطح کشور نیز در جشنواره بیست و سوم رتبه اول و در جشنواره بیست و دوم رتبه دوم را کسب کردیم که مایه افتخار است.

 

صالح‌پور افزود: خوزستان را نباید با منابع زیرزمینی و آب معرفی کرد، بلکه در کنار این‌ها خوزستان را باید با داشتن انسان‌های نیکوکار معرفی کرد که برای ما افتخار است.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مجمع، اولویت دادن به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: متأسفانه بعد از تهران بیشترین پروژه‌های نیمه‌تمام را داشتیم که البته به لطف خدا و مشارکت خیرین ۴۶ پروژه در قالب ۳۰۳ کلاس درس به پایان رسید. شش پروژه دیگر نیز نیازمند همراهی خیرین است.

 

صالح‌پور یادآور شد: البته باید به این نکته اشاره کرد که وقتی خیرین حضور پیدا می‌کنند به این معنا نیست که دولت کنار رفته است. بلکه دولت نیز سهم خود را پرداخت می‌کند و گاهی حتی چندین برابر کمک خیرین پرداخت می‌کند، اما خیرین ارزش معنوی این کار را افزایش می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.