ثبت نام بیش از ۲۱۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

اهواز با ۴۸ هزار و ۶۷۸ ثبت نام و پس از آن دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی در استان خوزستان است.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن،مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن

کد خبر : 715
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
ثبت نام بیش از ۲۱۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان

اهواز با ۴۸ هزار و ۶۷۸ ثبت نام و پس از آن دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی در استان خوزستان است.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن،مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون ۷۰ درصدپالایش‌ها انجام شده و بزودی کلیه متقاضیان حائز شرایط می‌شوند.

رضا رضایی افزود: در استان حدود ۵۵۴.۱ هکتار زمین در حال حاضر احصا شده است و در حدود ۳ هزار هکتار در مراحل تهیه نقشه و آماده سازی قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا برای مابقی اراضی پروژه تعریف شده و برای طرح اقدام ملی نزدیک به ۸ هزار و ۲۶۱ واحد عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است.

رضایی بیشترین ثبت نامی استان را شهر اهواز نام برد و افزود: شهر اهواز با ۴۸ هزار و ۶۸۷ نفر ثبت نامی صدرنشین متقاضی ثبت نام در استان است و پس از آن شهر دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان درمورد نحوه ساخت مسکن نیز افزود: در شهر‌های کوچک که مشکل زمین وجود ندارد قطعات به صورت دو طبقه و چهار واحدی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.