با حکم دکتر خداداد غریب پور دکتر شارخ موری به عنوان رئیس هیات مدیره ی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان منصوب و معارفه شد

  با حکم دکتر خداداد غریب پور نماینده ی عالی بانک صادرات ایران و مدیرعامل هلدینگ اقتصادی وسپهر بانک صادرات ایران دکتر شارخ موری به عنوان رییس هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی معرفی شد. دکتر شارخ موری از نخبگان صنعت نیشکر و دارای کارشناسی ارشد و دکترای حسابداری مالی از کشور هندوستان

کد خبر : 316
تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
با حکم دکتر خداداد غریب پور دکتر شارخ موری به عنوان رئیس هیات مدیره ی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان منصوب و معارفه شد

 

با حکم دکتر خداداد غریب پور نماینده ی عالی بانک صادرات ایران و مدیرعامل هلدینگ اقتصادی وسپهر بانک صادرات ایران دکتر شارخ موری به عنوان رییس هیات مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی معرفی شد.

دکتر شارخ موری از نخبگان صنعت نیشکر و دارای کارشناسی ارشد و دکترای حسابداری مالی از کشور هندوستان می باشد که بیش از این به عنوان معاونت مالی اداری نیشکر و همچنین در مسئولیت های مختلف اداری و سازمانی دارای سوابق درخشانی در این صنعت می باشد.
پیش از این دکتر بهروز اعتمادی به عنوان نماینده بانک صادرات عهده‌دار این سمت بود که در این جلسه از زحمات و‌ تلاش‌های وی طی این مدت تقدیر بعمل آمد و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نماییم.
شایان ذکر است این انتصاب نشان از شایسته سالاری و بها دادن به نیروهای لایق و شایسته ی بومی است و اینکه سهامداران صنعت نیشکر به عنوان یک بنگاه اقتصادی عظیم به دنبال ارتقا سطح مدیران خود و نیز انتصاب افراد تحصیلکرده ی واقعی با نگاه اقتصادی و فراقومی می باشند که این باعث امیدواری و ایجاد انگیزه در پرسنل شریف و زحمتکش نیشکر از تمام اقوام خواهد گردید.

پایگاه خبری عهد کهن ، این انتصاب شایسته را به مجموعه ی شریف نیشکر خوزستان و دکتر شارخ موری تبریک عرض نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی سربلندی و سرافرازی می نماییم.

 

 

 

دنبال ارتقا سطح مدیران خود و نیز انتصاب افراد تحصیلکرده ی واقعی با نگاه اقتصادی و فراقومی می باشند که این باعث امیدواری و ایجاد انگیزه در پرسنل شریف و زحمتکش نیشکر از تمام اقوام خواهد گردید.

پایگاه خبری عهد کهن ، این انتصاب شایسته را به مجموعه ی شریف نیشکر خوزستان و دکتر شارخ موری تبریک عرض نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی سربلندی و سرافرازی می نماییم.سرافرازی می نماییم.سرافرازی می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.