افتتاح نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش در اهواز

نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت‌های ورزشی در اهواز گشایش یافت . نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت   به مدت سه روز به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شد. حمید بنی

کد خبر : 1201
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
افتتاح نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش در اهواز

نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت‌های ورزشی در اهواز گشایش یافت .

نمایشگاه بزرگ و تخصصی تربیت بدنی و ورزش با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت   به مدت سه روز به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شد.

حمید بنی تمیم ، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت :  دستاوردها، خدمات نوین و کیفیت خدمات باشگاه های ورزشی، تولید محصولات ایده محور، خلاقانه و دانش بنیان ورزشی، تولید محصولات، دستگاه و سخت افزار ورزشی، شرکت های عمرانی تخصصی در حوزه ورزش، دستاوردهای هیئت های ورزشی، تولیدات رسانه ای حوزه ورزش و کسب و کارهای ورزشی  از محورهای برگزاری این نمایشگاه  است .

وی  با اشاره به شعار سال “مهار تورم، رشد تولید “، معرفی برندهای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شناسایی ظرفیت ها در حوزه ورزش را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست .

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه از برترین‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ورزش و جوانان و نیز فعالان اقتصاد ورزش تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.