جلسه توجیهی-آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در استانداری خوزستان

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از تشکیل جلسه توجیهی-آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در خصوص مأموریت نیمه دوم سال ١۴٠٢ خبرداد. یوسف محمودی از تشکیل جلسه توجیهی–آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در خصوص مأموریت نیمه دوم سال ١۴٠٢ خبرداد و اظهارداشت: در بخش آموزشی این دوره تلاش شد تا ضمن بهره گیری

کد خبر : 1180
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
جلسه توجیهی-آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در استانداری خوزستان

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از تشکیل جلسه توجیهی-آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در خصوص مأموریت نیمه دوم سال ١۴٠٢ خبرداد.

یوسف محمودی از تشکیل جلسه توجیهی–آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در خصوص مأموریت نیمه دوم سال ١۴٠٢ خبرداد و اظهارداشت: در بخش آموزشی این دوره تلاش شد تا ضمن بهره گیری از ظرفیت اساتید مجرب افزون بر ارتقاء سطح عملکرد و توانمندی بازرسان، به روز رسانی اطلاعات جهت اشراف هر چه بیشتر بر قوانین، مقررات و تقویت جایگاه بازرسان صورت گیرد.جلسه توجیهی-آموزشی بازرسان فرمانداری‌های تابعه در استانداری خوزستان

وی با اشاره به بخش توجیهی این دوره عنوان داشت: در بخش توجیهی برنامه ریزی، تبادل نظر و همفکری لازم با بازرسان حاضر جهت انجام مأموریت‌ها در نیمه دوم سال صورت گرفت.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان تاکید کرد: لزوم انجام بازرسی‌های فعالانه و دارای زمانبندی از ادارات و دستگاه‌های مستقر در شهرستان و حضور در کمیسیون معاملات فرمانداری و شهرداری‌ها به عنوان عضو ناظر از جمله ماموریت‌های تعیین شده برای بازرسان شهرستان هاست.

وی بر شناسایی و احصا کانون‌های نارضایتی مردم در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: پیگیری مشکلات مردمی، نظارت بر انجام ملاقات‌های عمومی مدیران، لزوم تکریم ارباب رجوع، به روز رسانی و پاسخگویی سریع به موضوعات ارسالی در کارتابل سامد و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت کشور بخش دیگری از مواردی است که بازرسان باید در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان در پایان از برگزاری مستمر دوره آموزشی ویژه بازرسان فرمانداری‌های تابعه خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.