مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان

  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوار‌های سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را تشریح کرد.   اصغر رشنودی با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوار‌های سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

کد خبر : 1129
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزییات مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوار‌های سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را تشریح کرد.

 

اصغر رشنودی با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوار‌های سه دهک اول و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اظهار کرد: در این مرحله سهم پرداختی مردم بر مبنای سال گذشته و ثابت بوده است و خانوار‌ها با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از سبد کالابرگ می‌توانند مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان افزایش اعتبار شوند.

 

مرحله جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان

 

وی افزود: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر با مبنای قیمت‌گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های عضو طرح در استان همزمان با سراسر کشور عرضه می‌شود.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: دولت سیزدهم برای کمک به تامین سبد غذایی خانوار‌های کم‌درآمد و همچنین جبران فاصله، در حال اجرای این طرح است که امیدواریم به بهترین شکل در استان خوزستان نیز همزمان با سراسر کشور اجرایی شود.

 

رشنودی عنوان کرد: خانوار‌های دهک اول تا سوم استان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی “شما” و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌های عضو طرح را مشاهده کنند.

 

بنابر آخرین گزارش اعلام‌شده از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی در استان متصل شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.