تاکید بر همه دستگاه‌ها برای تکمیل طرح های مهم شهری

  استاندار خوزستان: همه دستگاه‌ها در راستای تکمیل طرح های مهم شهری همکاری داشته باشند.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، علی اکبر حسینی محراب در جلسه طرح های اولویت دار شهری اظهار داشت: با برگزاری جلسات کارشناسی موانع پیشرفت و توسعه شهری برداشته شود و مدیران شهری تمام قوانین را در خدمت رسانی

کد خبر : 1126
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
تاکید بر همه دستگاه‌ها برای تکمیل طرح های مهم شهری

 

استاندار خوزستان: همه دستگاه‌ها در راستای تکمیل طرح های مهم شهری همکاری داشته باشند.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، علی اکبر حسینی محراب در جلسه طرح های اولویت دار شهری اظهار داشت: با برگزاری جلسات کارشناسی موانع پیشرفت و توسعه شهری برداشته شود و مدیران شهری تمام قوانین را در خدمت رسانی به مردم بکار ببرند.

 

وی افزود: با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر گره از مشکلات مردم باز شود.

 

استاندار خوزستان استفاده از بخش خصوصی و ظرفیت‌های سرمایه گذاری کلان در پروژه‌های بزرگ شهری را مهم دانست و گفت: به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ منتهی به رضایت مردم خواهد شد؛ راه اندازی بازار‌های بزرگ و مدرن، مراکز خرید و تفریحی در دستورکار باشد.

 

حسینی محراب با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های خدادادی موجود تصریح کرد: شهر اهواز با دارا بودن رودخانه کارون بهترین شرایط رابرای ایجاد مکان‌ها و مراکز تفریحی و توریستی داراست که نیازمند توجه بیشتر مدیران شهری است.

 

استاندار خوزستان ادامه داد: ما مسئولان باید در حل مشکلات مردم پیشقدم باشیم نه آنکه خود مردم به سراغ ما بیایند بلکه مدیران شهری باید عوامل نارضایتی مردم را شناسایی و حل کنند.

 

حسینی محراب در ادامه به زیبا سازی چهره شهری اشاره کرد و گفت: مدیران شهری موضوع ساماندهی کودکان کار و تکدی گری را دردستور کار قرار دهند.

 

استاندار خوزستان بکارگیری نیروی‌های جوان متخصص و کارآمد در مدیریت شهری را ضروری دانست و گفت: نیروی جوان ومتخصص با نوآوری و ایده جدید عامل پیشرفت و توسعه شهری خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.