رحیم جلیلی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان:نمایش دستاوردهای صنعت نفت در قطب نفتی کشور

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت : در نمایشگاه امسال تجهیزات تخصصی صنعت نفت بیش از ۲۰۰ شرکت نفتی از ۱۲ استان کشور از واحد‌های سازنده و تامین کننده و همچنین خدمات فنی قطعات و تجهیزات نفت حضور دارند‌. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛رحیم جلیلی اظهار کرد : در نمایشگاه تخصصی

کد خبر : 578
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
رحیم جلیلی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خوزستان:نمایش دستاوردهای صنعت نفت در قطب نفتی کشور

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت : در نمایشگاه امسال تجهیزات تخصصی صنعت نفت بیش از ۲۰۰ شرکت نفتی از ۱۲ استان کشور از واحد‌های سازنده و تامین کننده و همچنین خدمات فنی قطعات و تجهیزات نفت حضور دارند‌.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛رحیم جلیلی اظهار کرد : در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت امسال ،شرکتهای نفتی از استان های تهران ، اصفهان ، البرز ، آذربایجان شرقی ،خراسان رضوی ، خوزستان، فارس ، قزوین ,گلستان ، مازندران ، مرکزی ، یزد مشارکت دارند .

وی ، با بیان اینکه نمایشگاه امسال صنعت نفت از ۱۷ بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان افتتاح و تا ۲۰ بهمن بمدت ۴ روز از ساعت ۹ تا ۱۷ آذرماه میزبان متخصصین صنعت نفت خواهد بود ،وی افزود : نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان ، نماد توسعه درون زای سبز است و چنین رویکردی دارد .

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت آن هم در یکی از مهمترین مناطق نفت خیز خاورمیانه و حتی جهان و در شرایط کنونی نقش بسیار تأثیر گذار و مهمی را در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

جلیلی بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مناسب و ایده آل برای نمایش فن آوری های نوین ایران در حوزه های صنعت نفت و صنایع جانبی آن به جهانیان است و مطمئناً حضور پررنگ شرکتهای داخلی در این دوره از نمایشگاه پیش از هر چیز دیگری بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند کشور به فن آوری ها و تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی تخصصی نفت و گاز و پتروشیمی و مایه مباهات و افتخار میهن اسلامی است و ثابت خواهد نمود که نه تنها از حیث تحریم خللی در اراده ی این ملت وارد نگردیده بلکه حتی به افزایش توانمندی های جوانان متخصص و متعهد ایران اسلامی منجر گردیده است.

این مقام مسئول ، نقش نمایشگاه های تخصصی صنعت نفت خوزستان را در جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده نظام جمهوری اسلامی مهم برشمرد .

جلیلی گفت : نمایش آخرین تکنولوژی های صنعت نفت ، ایجاد رقابت بین محصولات تولیدی ، تعامل شرکتها با یکدیگر ، ارائه توانمندی های شرکت های داخلی و خصوصی و زمینه سازی برای عقد قراردادهای نفتی را مهمترین مزایایی برپایی این نمایشگاه های تخصصی است .

وی خاطر نشان کرد : این نمایشگاه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا برپا نشد اما امسال از سوی شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان و با سیاست گذاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برگزار می‌شود ‌.

جلیلی اظهار امیدواری کرد : برپایی این گونه نمایشگاه های تخصصی فرصتی طلایی برای پیشرفت اقتصادی سازندگان داخلی و‌ گامی بلند برای بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت باشد .

در پایان از مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و کارکنان خدوم روابط عمومی و اداره کالا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین مدیرعامل محترم و روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران و کارکنان عزیز شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان که در جهت برگزاری این موضوع با نمایشگاه بین المللی استان خوزستان نهایت همکاری را داشته اند کمال سپاس را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.