مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در استان خوزستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛مسعود حمیدی‌نژاد، با اشاره به پایان ثبت نام نمونه دولتی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۲ هزار داوطلب در این آزمون ورودی شرکت کنند. وی افزود:

کد خبر : 1031
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون مدارس نمونه دولتی خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛مسعود حمیدی‌نژاد، با اشاره به پایان ثبت نام نمونه دولتی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۲ هزار داوطلب در این آزمون ورودی شرکت کنند.

وی افزود: بیش از ۳ هزار صندلی در ۴۵ مدرسه نمونه دولتی در سطح استان خوزستان وجود دارد و داوطلبان برای ورود به این مدارس باید در یک رقابت علمی شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مدارس نمونه دولتی با توجه به الگوهای کیفیت‌بخشی دنبال می‌شود و در این راستا از همه ظرفیت‌های لازم در این حوزه استفاده خواهد شد.

حمیدی‌نژاد در پایان گفت: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که معدل کتبی نوبت دوم آن‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ (معدل نمرات خردادماه بدون اعمال نمرات تکوینی) حداقل ۱۷ باشد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. زمان برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۸ تیرماه سال جاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.