معاون اول رییس جمهور در سفر به خوزستان: برنامه ریزی دولت برای اشتغالزایی و توسعه آبرسانی در خوزستان

معاون اول رئیس‌جمهور: برنامه‌ریزی متنوعی در زمینه‌های اشتغال و آبرسانی خوزستان انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمد مخبر در سفر به خوزستان با اشاره با نامگذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای

کد خبر : 1006
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
معاون اول رییس جمهور در سفر به خوزستان:  برنامه ریزی دولت برای اشتغالزایی و توسعه آبرسانی در خوزستان

معاون اول رئیس‌جمهور: برنامه‌ریزی متنوعی در زمینه‌های اشتغال و آبرسانی خوزستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمد مخبر در سفر به خوزستان با اشاره با نامگذاری سال جدید با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تأکید کرد: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سالجاری آغاز کرده است.

 

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: با هدف توجه به مردمی کردن اقتصاد که از مهمترین ارکان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تأکیدات چندین سال گذشته رهبر معظم انقلاب بوده، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و امیدواریم با یک حرکت روبه جلو به اهداف مورد نظر در این سال برسیم.

 

وی در خصوص رفع مشکلات استان خوزستان نیز تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی متنوعی برای حل مسائل این استان در زمینه‌های اشتغال، آبرسانی و فاضلاب در دولت آغاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.