افزایش ۴۶ درصدی تولید شمش فولاد در شرکت فولاد خوزستان

تولید شمش فولاد شامل؛ بلوم و بیلت در شرکت فولاد خوزستان ۴۶ درصد افزایش داشته است. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه ۲ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۰۸ هزار تن شمش فولاد شامل؛ بلوم و بیلت در این شرکت

کد خبر : 982
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
افزایش ۴۶ درصدی تولید شمش فولاد در شرکت فولاد خوزستان

تولید شمش فولاد شامل؛ بلوم و بیلت در شرکت فولاد خوزستان ۴۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ از ابتدای امسال تا پایان فروردین ماه ۲ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۰۸ هزار تن شمش فولاد شامل؛ بلوم و بیلت در این شرکت تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۴۶ درصدی نشان می‌دهد.رشد ۴۶ درصدی تولید شمش فولاد در شرکت فولاد خوزستان

در این مدت همچنین با عرضه یک میلیون و ۹۸۲ هزار و ۴۵۷ تن فولاد میانی در بازار داخلی، نیاز بازار تامین شده که این رقم نشان دهنده رشد ۶۱ درصدی عرضه محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ است.

آمار‌های ارائه شده از سوی روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان نشان می‌دهند که از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۳ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۸۶۳ تن فولاد میانی در بازار‌های داخلی و خارجی فروخته شده و خبر از رشد ۱۲ درصدی تناژ است.

 

تولید ۳ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۲۷۵ تن محصول فولاد میانی و ۴۵ هزار و ۴۱۳ میلیارد تومان درآمد فروش، نشان دهنده رشد ۹ درصدی هر یک از این بخش‌ها است.

 

شرکت فولاد خوزستان نخستین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۸ با حضور مقام معظم رهبری در زمان مسئولیت ریاست جمهوری ایشان افتتاح شد.

 

این شرکت بزرگ ترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور است و یکی از بنگاه‌های پیشرو اقتصادی که در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای صنعت فولاد حضوری فعال دارد.

 

فولاد خوزستان با وسعت ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع، در کلانشهر اهواز و مرکز استان خوزستان در جنوب غربی کشور واقع شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.