عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: نمایشگاه صنعت نفت پتانسیل بالایی برای ایجاد جهش در حوزه علمی، فنی و صنعتی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز، این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای آشنا شدن متخصصان حوزه صنعت نفت عنوان و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پتانسیل بالایی دارد که در حوزه علمی، فنی و صنعتی جهش بزرگی ایجاد کند. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛

کد خبر : 968
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:  نمایشگاه صنعت نفت پتانسیل بالایی برای ایجاد جهش در حوزه علمی، فنی و صنعتی دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز، این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای آشنا شدن متخصصان حوزه صنعت نفت عنوان و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پتانسیل بالایی دارد که در حوزه علمی، فنی و صنعتی جهش بزرگی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛ فریدون عباسی با تاکید بر ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان برای تحقق شعار امسال، گفت: برنامه مُجدانه ای برای حمایت از شرکت های دانش بنیان داریم و تلاش کردیم از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری و اقتصاد مقاومتی اختیارات لازم را ایجاد نماییم تا زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان با صنعت کشور و به ویژه صنعت نفت فراهم گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تبدیل وضعیت کارکنان صنعت نفت، اظهار داشت: در زمینه تبدیل وضعیت کارکنان صنعت نفت قانون گذاری انجام شده و دست وزارت نفت در این زمینه باز است. امیدواریم وزارت نفت نیز بتواند در ایفای مسئولیت‌ مُحوله موفق عمل کند و به الگویی مناسب برای ساختارهای منابع انسانی دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.