پایداری هوا تا یکشنبه هفته آینده درخورستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:پایداری همراه با برخاستن موقتی گرد و غبار در بیشتر مناطق خوزستان تا روز یکشنبه هفته آینده ۲۲خرداد ادامه خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن : محمد سبزه زاری افزود:براساس تجزیه، تحلیل و بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، از امروز پنجشنبه تا یکشنبه آینده با شمالی شدن جریانات جوی

کد خبر : 779
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
پایداری هوا تا یکشنبه هفته آینده درخورستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:پایداری همراه با برخاستن موقتی گرد و غبار در بیشتر مناطق خوزستان تا روز یکشنبه هفته آینده ۲۲خرداد ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن : محمد سبزه زاری افزود:براساس تجزیه، تحلیل و بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ، از امروز پنجشنبه تا یکشنبه آینده با شمالی شدن جریانات جوی و تضعیف نسبی سامانه جنب حاره‌ای، شاهد کاهش نسبی دما تا سه درجه و کاهش میزان رطوبت هوا (شرجی) در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی خوزستان خواهیم بود.

وی گفت: با این حال هوای خوزستان گرم و آسمان صاف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود:در روزهای پیش رو آب‌های ساحلی خوزستان و شمال غرب خلیج فارس آرام خواهد بود.

دمای هوا در چند روز اخیر در برخی مناطق خوزستان از جمله اهواز و دشت آزادگان با تقویت سامانه کم فشار جنب حاره‌ای تا ۵۰درجه سانتیگراد بالای صفر نیز رسیده بود که این افزایش دمای هوا مصرف برق و آب در استان را به طور نسبی افزایش داد.

در روزهای اخیر قطعی برق در برخی مناطق استان از جمله شوش در ساعات گرم روز نیز گزارش شد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به شهروندان توصیه کرد ضمن کاهش مصرف برق به ویژه ساعات پیک، مصرف برق خود را مدیریت کنند تا با قطعی برق رو به رو نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.