شتاب انتصابات در خوزستان/ معاونت سیاسی استانداری تعیین تکلیف شد

انتصابات در استان خوزستان با معرفی معاون سیاسی و اجتماعی و ۳ فرماندار شهرهای باغملک، دزپارت و هندیجان سرعت بیشتری گرفت. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ؛ انتصابات در دستگاه‌ها و ادارات استان خوزستان در یکسال گذشته از حضور دولت رئیسی با شیب مناسبی نسبت به سایر استان‌ها در حال شکل گیری و انجام

کد خبر : 739
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
شتاب انتصابات در خوزستان/ معاونت سیاسی استانداری تعیین تکلیف شد

انتصابات در استان خوزستان با معرفی معاون سیاسی و اجتماعی و ۳ فرماندار شهرهای باغملک، دزپارت و هندیجان سرعت بیشتری گرفت.
به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ؛ انتصابات در دستگاه‌ها و ادارات استان خوزستان در یکسال گذشته از حضور دولت رئیسی با شیب مناسبی نسبت به سایر استان‌ها در حال شکل گیری و انجام است.

در حوزه مدیریت کلان استان، معاونت های توسعه مدیریت و منابع، اقتصادی و عمرانی استانداری خوزستان از معاونت های بودند که در ماههای گذشته از سوی استانداری خوزستان منصوب شدند.

معاونت سیاسی و اجتماعی استان به عنوان پیشانی و معاونت مهم استانداری به دلیل حساسیت های بالای استان پس از چند ماه کش و قوس تعیین تکلیف شد و عبدالرضا سیفی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب و جایگزین رضا نجاتی معاون پیشین سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان شد.

عبدالرضا سیفی متولد شهر نهاوند همدان که در سوابق خود، دستیار و مشاور اجرایی معاون سیاسی وزیر کشور،عضویت در کمیته انتصابات معاونت سیاسی وزارت کشور،ریاست گروه مطالعات راهبردی و برنامه ریزی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،دستیار دبیر شورای راهبردی روابط خارجی (دفتر مقام معظم رهبری) دارد.

در احکامی جداگانه از سوی احمد وحیدی وزیر کشور فرمانداران شهرستان‌های باغملک، دزپارت و هندیجان منصوب شدند.

براساس این احکام بهروز فرج اللهی به عنوان فرماندار باغملک، مجید رحمانی اصل به عنوان فرماندار دزپارت و عبدالحسن دریائی به عنوان فرماندار هندیجان منصوب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.