پارک بهاران اهواز آماده بهره‌برداری است

شهردار منطقه هشت اهواز گفت: با انجام عملیات کاشت چمن، پارک بهاران در این منطقه تکمیل شد و آماده استفاده شهروندان است. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن : محمدرضا قنواتی اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز شهری و با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای، در محله فاز یک پاداد

کد خبر : 736
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
پارک بهاران اهواز آماده بهره‌برداری است

شهردار منطقه هشت اهواز گفت: با انجام عملیات کاشت چمن، پارک بهاران در این منطقه تکمیل شد و آماده استفاده شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن : محمدرضا قنواتی اظهار کرد: در راستای توسعه فضای سبز شهری و با تاکید بر افزایش سرانه فضای سبز و پارک‌های محله‌ای، در محله فاز یک پاداد شهر عملیات احداث پارک محله‌ای بهاران آغاز شد و پس از تکمیل و پایان یافتن عملیات‌هایی مانند نصب کف‌پوش‌، پیاده‌روسازی نصب تیرهای برق، با تلاش کارکنان واحد خدمات شهری چمن این پارک به صورت کامل نصب شد.

وی افزود: با نصب چمن و تکمیل پارک بهاران، فضایی سرزنده و زیبا برای گذران اوقات فراغت شهروندان ساکن فاز یک و همچنین محلی برای انجام بازی‌های کودکان و ورزش بزرگسالان فراهم شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اهواز اضافه کرد: توسعه شهری در گروی همکاری شهر، شهروند و مدیریت شهری است که سه ضلع یک مثلث را تشکیل می‌دهند و هدف آن حرکت به سمت توسعه پایدار است، البته برای همراهی این سه ضلع با یکدیگر نیازمند آموزش‌های شهروندی هستیم که باعث ارتقای فرهنگ و در نتیجه جلب مشارکت شهروندان و کمک به مدیریت شهری می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای جلب مشارکت مردمی و همراهی با مدیریت شهری، با هدف ایجاد آموزش‌های شهروندی لازم برای رسیدن به توسعه، صورتک‌های حاوی پیام‌های شهروندی در سطح منطقه هشت شهرداری نصب شد.

قنواتی خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری و رسیدن به توسعه موضوعی بسیار مهم است، با این حال آن دسته از شهروندانی که تمایل به مشارکت ندارد، می‌توانند تنها به وسیله حفظ و نگهداری اموال دولتی و شهر در مدیریت شهری سهیم باشند و این کار نیاز به هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.