نماینده اهواز:برای نگه‌داشت معلمان در خوزستان، امتیازهای ویژه در نظر گرفته شود

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص امتیازهای ویژه برای معلمان خوزستانی به منظور نگهداری و جلوگیری از خروج آن‌ها از استان خوزستان شد.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛سیدکریم حسینی، در خصوص مساله خروج نیروهای معلم به دلیل شرایط استان خوزستان، اظهار کرد: قطعا ما مطالبه عمومی در خصوص همه کارکنان به

کد خبر : 721
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
نماینده اهواز:برای نگه‌داشت معلمان در خوزستان، امتیازهای ویژه در نظر گرفته شود

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص امتیازهای ویژه برای معلمان خوزستانی به منظور نگهداری و جلوگیری از خروج آن‌ها از استان خوزستان شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛سیدکریم حسینی، در خصوص مساله خروج نیروهای معلم به دلیل شرایط استان خوزستان، اظهار کرد: قطعا ما مطالبه عمومی در خصوص همه کارکنان به ویژه کارکنان دولت داریم و با توجه به وضعیت جوی و معیشتی استان خوزستان، قطعا باید برای نگهداشت کارکنان در خوزستان امتیازهای ویژه‌ای قائل شد.

 

وی ادامه داد: در این حوزه نیز معلمان، با توجه به کار سخت و تلاشی که در مدت زمان تدریس خود دارند و در دورترین نقاط استان خوزستان، روستاها و شهرها، زحمات زیادی می‌کشند، باید امتیازهای ویژه‌ای برای معلمان در نظر گرفته شود و برای نگهداشت و خارج نشدن آن‌ها از خوزستان تلاش کرد.

 

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: البته کارهایی انجام شده است اما قطعا امتیازهایی که برای کارکنان استان خوزستان در نظر گرفته می‌شود، باید با استان‌های دیگر متفاوت باشد.

 

وی در پاسخ به اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، آیا امتیاز خاصی برای معلمان در طرح رتبه‌بندی در نظر گرفنه شده است؟ گفت: قطعا در این خصوص با توجه به اینکه این طرح شامل حال همه می‌شود در استان خوزستان هم امتیاز ویژه و هم توجه ویژه‌ای صورت گرفته است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.