سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری دو روزه به منظور بازدید از محل اسکان راهیان نور، بررسی مسائل و مشکلات کاروان‌ها وارد اهواز شد.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن،  محمد مهدی اسماعیلی عصر شنبه- ۶ فروردین- در سفری دو روزه به منظور بازدید از محل اسکان راهیان نور، بررسی مسائل و مشکلات

کد خبر : 691
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۲
سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری دو روزه به منظور بازدید از محل اسکان راهیان نور، بررسی مسائل و مشکلات کاروان‌ها وارد اهواز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن،  محمد مهدی اسماعیلی عصر شنبه- ۶ فروردین- در سفری دو روزه به منظور بازدید از محل اسکان راهیان نور، بررسی مسائل و مشکلات کاروان‌ها وارد اهواز مرکز استان خوزستان شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حضور و شرکت در چند برنامه فرهنگی و هنری ساعتی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید سردار سلیمانی اهواز شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

وی در این سفر علاوه بر بازدید حضوری از محل اسکان راهیان نور کاروان‌های اعزامی به مناطق هشت سال دفاع مقدس، از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و رسیدگی خواهد کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و همچنین خانواده آیت الله علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، از جمله برنامه‌های دو روزه وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.