بابک طهماسبی: هلدینگ رسانه ای خبری خلیج فارس به دانش آموزان نخبه ی مسجدسلیمانی جایزه می دهد

هلدینگ رسانه ای خبری خلیج فارس در نظر دارد به دانش آموزان ممتاز و نخبه ی مسجدسلیمانی در تمامی مقاطع تحصیلی جوایزی نفیس اهدا نماید. در همین خصوص بابک طهماسبی مدیر هلدینگ رسانه ای خلیج فارس گفت:مطابق هرسال و بنا بر تشویق دانش آموزان نخبه ی همشهری که عاشقانه آنها را دوست دارم در نظر

کد خبر : 688
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
بابک طهماسبی: هلدینگ رسانه ای خبری خلیج فارس به دانش آموزان نخبه ی مسجدسلیمانی جایزه می دهد

هلدینگ رسانه ای خبری خلیج فارس در نظر دارد به دانش آموزان ممتاز و نخبه ی مسجدسلیمانی در تمامی مقاطع تحصیلی جوایزی نفیس اهدا نماید.

در همین خصوص بابک طهماسبی مدیر هلدینگ رسانه ای خلیج فارس گفت:مطابق هرسال و بنا بر تشویق دانش آموزان نخبه ی همشهری که عاشقانه آنها را دوست دارم در نظر داریم این نخبگان را در تمام مقاطع تحصیلی و با استعدادهای مختلف شناسایی کرده و آنها را در راه رشد و شکوفایی هرچه بیشتر یاری رسانیم و در همین خصوص دکتر محمد پاکدل فرماندار سابق مسجدسلیمان در سال های گذشته تلاش های فراوانی داشته اند که جا دارد از زحمات بی شائبه ی ایشان نیز نهایت امتنان و قدراتی را داشته باشیم.

و از مسئولان شهر علی الخصوص آموزش و پرورش مسجدسلیمان خواهشمندیم که با شناسایی و معرفی نخبگان در سطوح مختلف تحصیلی ما را در این امر خیر و خداپسندانه یاری نمایند.

شاید روزی این عزیزان و آینده سازان مسجدسلیمان بتوانند بر حسرت همیشگی و مدام ما در داشتن شهری آباد و بدور از فقر و محرومیت پایان دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.