معاون امنیتی انتظامی استانداری: پدیده شوم تیراندازی باید از خوزستان برچیده شود

 معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم برچیده شدن تیراندازی غیرمجاز در استان تاکید کرد. ولی‌الله حیاتی در نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی در حوزه سلاح و مهمات غیر مجاز استان خوزستان که امروز (۱۷ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امنیت ما دو وجه دارد؛ یکی امنیت خارجی که دستگاه‌های حاکمیتی به نیابت

کد خبر : 663
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
معاون امنیتی انتظامی استانداری: پدیده شوم تیراندازی باید از خوزستان برچیده شود

 معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم برچیده شدن تیراندازی غیرمجاز در استان تاکید کرد.

ولی‌الله حیاتی در نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی در حوزه سلاح و مهمات غیر مجاز استان خوزستان که امروز (۱۷ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امنیت ما دو وجه دارد؛ یکی امنیت خارجی که دستگاه‌های حاکمیتی به نیابت از نظام جمهوری اسلامی با اقتدار کامل در خصوص برقراری آن اقدام می‌کنند و عرصه دیگر نیز امنیت داخلی است که نقش مردم در آن، محوری و مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن :وی افزود: یکی از اهداف نمایش اقتدار در بحث مقابله در حوزه نیروی انتظامی، بسیجیان و سپاه، موضوع مقابله با حمل سلاح و خرید و فروش اسلحه است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه نمونه‌ای از این کشفیات امروز در اهواز به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: استفاده غیرمجاز از سلاح در عزاداری‌ها و مراسمات مساله‌ای است که برای حل آن باید نخبگان و بزرگان به کمک ما بیایند و تنویر افکار عمومی را داشته باشیم.

حیاتی با اشاره به اینکه پیام ما در نمایشگاه کشفیات سلاح استان خوزستان آگاه‌سازی، مشارکت نخبگان، اقتدار اطلاعاتی و امنیت پایدار است، تصریح کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا پدیده شوم تیراندازی برچیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.