افتتاح ۳ طرح صنعتی در مسجدسلیمان با حضور معاون وزیر

با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ۳ طرح صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان افتتاح شد. امروز ۲۳بهمن ماه علی رسولیان در روز اول سفر دو روزه خود به خوزستان ۳ طرح صنعتی را در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان افتتاح کرد. واحد تولید مواد

کد خبر : 600
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
افتتاح ۳ طرح صنعتی در مسجدسلیمان با حضور معاون وزیر

با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ۳ طرح صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان افتتاح شد.

امروز ۲۳بهمن ماه علی رسولیان در روز اول سفر دو روزه خود به خوزستان ۳ طرح صنعتی را در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان افتتاح کرد.

واحد تولید مواد شوینده پارسوماش، شرکت لبنیات تک تاراز بختیاری و واحد تولیدی تیرچه صنعتی یوسفی ۳ طرح صنعتی هستند که امروز به بهره برداری رسیدند.

این طرح ها پس از حدود ۱۵سال رکود، مجددا به چرخه تولید بازگشته و به بهره برداری رسیده اند. در این طرح ها مجموعا برای ۴۲ نفر به صورت مستثیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

برای بازگشت به تولید این ۳ طرح ۲۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن:امروز همچنین با حضور رسولیان در شهرک صنعتی شماره یک مسجدسلیمان، یک ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز افتتاح شد.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران طی امروز و فردا برای بازدید از طرح های صنعتی در استان خوزستان حضور خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.