چهار سند همکاری شرکت ملی حفاری با مراکز علمی و فناوری در اهواز امضا شد

چهار سند همکاری شرکت ملی حفاری ایران با مراکز علمی ، پژوهشی و فناوری در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز منعقد شد. به گزارش پایگاه خبری غهد کهن:تفاهم‌نامه میان شرکت ملی حفاری با سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری خوزستان به امضای حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری و عبداله بابا احمدیان رییس

کد خبر : 595
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
چهار سند همکاری شرکت ملی حفاری با مراکز علمی و فناوری در اهواز امضا شد

چهار سند همکاری شرکت ملی حفاری ایران با مراکز علمی ، پژوهشی و فناوری در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان در اهواز منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری غهد کهن:تفاهم‌نامه میان شرکت ملی حفاری با سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری خوزستان به امضای حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری و عبداله بابا احمدیان رییس سازمان علمی پژوهشی بسیج مهندسین استان خوزستان رسید.
تفاهم‌نامه دیگر بین شرکت ملی حفاری و پارک علم و فناوری خوزستان بود که مدیرعامل شرکت و ایرج کاظمی نژاد رییس پارک علم و فناوری خوزستان آن را امضا کردند.

تفاهم نامه شرکت ملی حفاری ایران با صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی خوزستان از دیگر اسنادی بود که به امضای گلپایگانی و جواد کوتی مدیرعامل این صندوق رسید. همچنین تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی خوزستان را مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و سید علیرضا علوی رییس جهاد دانشگاهی خوزستان امضا و مبادله کردند.
در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها بر استمرار و تقویت زمینه‌ همکاری مشترک میان مراکز علمی، پژوهشی و فناوری در جهت رشد و تعالی صنعت و دستیابی به اهداف کلان شرکت ملی حفاری ایران تاکید شد.
نمایشگاه تخصصی نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ فروردین برای بازدید علاقه مندان دایراست. در این نمایشگاه بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و دانش بنیان تولیدات صنعتی ، قطعات و فناوری خود را در زمینه نفت ، گاز ، پتروشیمی، اتصالات به نمایش گذاشته‌اند.
در طول برگزاری این نمایشگاه بیش از۵۰ تفاهم نامه و قرارداد همکاری بین شرکت ملی حفاری ایران ، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با شرکت ها و مجموعه صنعتی ، فناوری و پژوهشی بخش خصوصی منعقد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.