سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد

استاندار خوزستان با صدور حکمی، رضا فتوحی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در این حکم خطاب به دکتر فتوحی، آورده است: “با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاون هماهنگی

کد خبر : 553
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد

استاندار خوزستان با صدور حکمی، رضا فتوحی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در این حکم خطاب به دکتر فتوحی، آورده است: “با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب می‌شوید.
رضا فتوحی متولد سال ۱۳۴۹ شهرستان خرم آباد دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و دکترای مدیریت بحران(خشکسالی) است، فتوحی سوابق مختلف مدیریتی از جمله معاون وزیر و رییس سازمان حفظ نباتات کشور، مدیر کل باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، مدرس دانشگاه، رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان، مدیر عامل شرکت جهاد سبز  و عضو هیات مدیره  جهاد تحقیقات اب و انرژی  و… را در کارنامه دارد.
هیات امنای هلدینگ بزرگ رسانه ای خبری خلیج فارس، این انتصاب شایسته را به ایشان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.