ورود محوله جدید واکسن کرونا به خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: ۳۵۰هزار دز واکسن کرونا وارد خوزستان شد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفتگو با خبر۲۳ شبکه خوزستان گفت: با ورود محموله‌های واکسن کرونا، یک سهمیه ۳۵۰هزار دزی واکسن به استان خوزستان اختصاص یافت. ,وی افزود: این سهمیه شامل ۳۰۰هزار دز واکسن سینوفارم و ۵۰ هزار دز

کد خبر : 483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
ورود محوله جدید واکسن کرونا به خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: ۳۵۰هزار دز واکسن کرونا وارد خوزستان شد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفتگو با خبر۲۳ شبکه خوزستان گفت: با ورود محموله‌های واکسن کرونا، یک سهمیه ۳۵۰هزار دزی واکسن به استان خوزستان اختصاص یافت.

,وی افزود: این سهمیه شامل ۳۰۰هزار دز واکسن سینوفارم و ۵۰ هزار دز واکسن آسترازنکا می‌باشد.

دکتر ابول نژادیان ادامه داد: با توجه به محموله های خوبی که وارد کشور شده است مراکز واکسیناسیون تا ساعت ۲بامداد فعال خواهند بود و اگر احساس شود متقاضی بیشتری پس از این ساعت وجود دارد گروه بندی جدید انجام تا واکسیناسیون نیز  به صورت ۲۴ساعته انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین با اشاره به جمع آوری نشدن پسماند‌های عفونی در بیمارستان شهدای ایذه بیان کرد: شهر ایذه فاقد محل سایت دفن پسماند‌های عفونی می‌باشد و چندین محل برای ایجاد این سایت انتخاب که با مخالفت اهالی این مناطق روبرو شده است.

دکتر ابول نژادیان گفت: تمامی زباله‌های عفونی توسط دستگاه‌ در بیمارستانها بی خطر می‌شوند و سپس در محل سایت دفن پسماند‌های عفونی  منتقل می شود که لازم است  این مکان‌ها ایجاد تا بیمارستان‌ها بتوانند این پسماند‌ها را در آنجا انتقال دهند.

وی با بیان اینکه در اهواز و برخی مراکز سی تی اسکن تا وزن ۱۲۰کیلو انجام می‌شود افزود: در کشور و هیچ جای دنیا دستگاهی  وجود ندارد که بتواند برای افراد دارای وزن‌های ۱۵۰تا۱۶۰ کیلوگرم سی تی اسکن انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.