جزئیات محدودیت تردد در محورهای ورودی و خروجی خوزستان

  پایگاه خبری عهد کهن ; رئیس پلس راه خوزستان جزئیات اعمال محدودیت تردد در محورهای ورودی و خروجی استان را تشریح کرد. سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص اعمال محدودیت تردد در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا ابتدا مقرر بود محدودیت‌های تردد از روز سه‌شنبه اعمال

کد خبر : 231
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
جزئیات محدودیت تردد در محورهای ورودی و خروجی خوزستان

 

پایگاه خبری عهد کهن ; رئیس پلس راه خوزستان جزئیات اعمال محدودیت تردد در محورهای ورودی و خروجی استان را تشریح کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص اعمال محدودیت تردد در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا ابتدا مقرر بود محدودیت‌های تردد از روز سه‌شنبه اعمال شوند اما سپس مقرر شد که محدودیت‌ها از ظهر روز چهارشنبه اعمال شوند.

وی افزود: بنابراین محدودیت تردد از ظهر روز چهارشنبه (۱۲ خردادماه) تا ظهر روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) تنها در مبادی ورودی و خروجی استان خوزستان اعمال می‌شود.

رئیس پلس راه خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان شهر قرمز نداریم اما در حال حاضر بحث تردد استانی هیچ ربطی به رنگ‌بندی ندارد و در صورت ورود و خروج به استان بدون توجه به رنگ‌بندی، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: در این روزها تمرکز بر ورودی و خروجی استان است بنابراین در ورودی و خروجی‌های خوزستان در هندیجان، بهبهان، ایذه – دهدز و اندیمشک از ظهر روز چهارشنبه تا ظهر روز دوشنبه محدودیت اعمال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.