مدیرعامل جدید فولاد خوزستان منصوب شد

امین ابراهیمی دارای مدرک مهندسی متالوژی از دانشگاه فردوس مشهد و مدرک کارشناسی ارشد MBA پس از دو سال حضور درخشان در راس شرکت فولاد اکسین خوزستان شرکتی زیانده را با سود ۲۵۰۰ میلیارد تومان تحویل می دهد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ، مدیرعامل جدید فولاد خوزستان پیش از این به مدت دوسال

کد خبر : 136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶
مدیرعامل جدید فولاد خوزستان منصوب شد

امین ابراهیمی دارای مدرک مهندسی متالوژی از دانشگاه فردوس مشهد و مدرک کارشناسی ارشد MBA پس از دو سال حضور درخشان در راس شرکت فولاد اکسین خوزستان شرکتی زیانده را با سود ۲۵۰۰ میلیارد تومان تحویل می دهد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ، مدیرعامل جدید فولاد خوزستان پیش از این به مدت دوسال تجربه عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی مدیرعامل این شرکت را داشت. امین ابراهیمی همچنین رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد شادگان، شرکت صنایع معدنی شهاب سنگ و قائم مقام شرکت کالسیمین و عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توکا را در رزومه خود دارد.

ابراهیمی علاوه بر تجربیات فر اوان در اداره شرکت های مختلف با طب دوره های تخصصی ایزو و تضمین کیفیت و اصول مذاکرات تجاری بر مسائل بازرگانی مسلط می باشد.
مدیرعامل جدید فولاد خوزستان علاوه بر آشنایی متوسط با زبان فرانوسوی و ترکی استامبولی بر زبان انگلیسی مسلط می باشد.
عملکرد امین ابراهیمی در مدت حضور در فولاد اکسین اثبات کرد که او به توسعه کیفی محصولات اعتقاد راسخ دارد و این شرکت را از تولید محصولات ساختمانی به سمت محصولات فولادی مورد نیاز نفت و گاز سوق داد. این فاکتور نویدبخش راه اندازی طرح های توسعه ی فولاد خوزستان است، طرح هایی که بیش از ده سال در کمدهای بایگانی خاک می خورند.
در صورت اجرایی شدن طرح های توسعه استان خوزستان می تواند به حفظ جایگاه دومین تولید کننده فولاد کشور امیدوار باشد.
سال ۱۴۰۰ می تواند نوید بخش روزهای بهتری برای دو شرکت بزرگ  اکسین و فولاد خوزستان برای پیوند دوباره باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.