نفت‌مسجدسلیمان بازهم پرسپولیس را متوقف می‌کند؟

نفت‌مسجدسلیمان بازهم پرسپولیس را متوقف می‌کند؟ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر کشور در یک بازی مهم به مصاف پرسپولیس می‌رود و صنعت نفت آبادان در خانه میزبان شهرخودرو است. پرسپولیس – نفت‌مسجدسلیمان به گزارش ایسنا، داریوش یزدی که سه هفته‌ای است هدایت نفت‌مسجدسلیمان را برعهده گرفته است، در سومین حضور خود

کد خبر : 64
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۱۳
نفت‌مسجدسلیمان بازهم پرسپولیس را متوقف می‌کند؟

نفت‌مسجدسلیمان بازهم پرسپولیس را متوقف می‌کند؟

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر کشور در یک بازی مهم به مصاف پرسپولیس می‌رود و صنعت نفت آبادان در خانه میزبان شهرخودرو است.

پرسپولیس – نفت‌مسجدسلیمان

به گزارش ایسنا، داریوش یزدی که سه هفته‌ای است هدایت نفت‌مسجدسلیمان را برعهده گرفته است، در سومین حضور خود روی نیمکت نفت در لیگ برتر، در دیداری مهم باید رو در روی قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر یعنی پرسپولیس برود. دیداری که شاید نتیجه‌گیری در آن برای تیم جوان و کم‌مهره نفت‌مسجدسلیمان سخت باشد اما غیرممکن نیست، زیرا نفت در نیم‌فصل اول هم توانست یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد تا نشان دهد مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی دست و پا بسته نیست.

این دیدار همان اندازه که برای نفت جهت صعود چند پله‌ای در صورت لغزش رقبا اهیمت دارد، برای شاگردان گل‌محمدی نیز برای تداوم صدرنشینی و فاصله گرفتن از دیگر مدعیان، مهم است. دیدار دو تیم نفت و پرسپولیس که تقابل جوانی در برابر تجربه است، می‌تواند از تماشایی‌ترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر باشد.

نفت از ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه) در دیداری خارج از خانه به مصاف پرسپولیس می‌رود.

نفت آبادان – شهر خودرو

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان در فصل نقل و انتقالات زمستانه، نه تنها بازیکن جذب نکرد، بلکه دو بازیکن خود را هم از دست داد تا شرایط به مراتب سخت‌تری را نسبت به نیم‌فصل اول تجربه کند. این تیم اگرچه همچنان با مشکلات مالی و امکاناتی دست و پنجه نرم می‌کند اما انگیزه، همچنان مشخصه بارز این تیم جوان است.

نفت فردا در دیداری حساس برای ماندن در جمع مدعیان و صعود از رده ششم به رده چهارم جدول به برد مقابل شهرخودرو نیاز مبرم دارد. نفت که نمی‌خواهد بار دیگر در خانه شکست را تجربه کند، باید بتواند از سد شهر خودرو بگذرد تا هم در جدول صعود داشته باشد و هم سال ۹۹ را با برد به پایان برساند. البته شهرخودرو نیز حریف آسانی نیست و اگرچه طی روزهای گذشته این باشگاه با مشکلاتی چون بحث واگذاری شهرخودرو به بخش دولتی مواجه بوده است اما مطمئنا این تیم برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول به سه امتیاز این بازی چشم دوخته است. این بازی در آبادان نیز می‌تواند تماشایی و جذاب باشد.

صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (پنجشنبه) در خانه پذیرای شهرخودرو است.

به گزارش ایسنا، همچنین دیدار تیم‌های فولاد و گل‌گهر سیرجان که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل آماده شدن فولاد برای حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.