شرکت بیش از ۲۰ هزار معلم خوزستانی در کارگاه‌های دانش‌افزایی مجازی

شرکت بیش از ۲۰ هزار معلم خوزستانی در کارگاه‌های دانش‌افزایی مجازی کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارتقای شاخص صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان یکی از اولویت‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است. بر این اساس برگزاری کارگاه‌های مجازی به عنوان یک راهبرد اصولی دنبال می‌شود تا معلمان بتوانند دانش عملکردی خود را به‌روزرسانی

کد خبر : 62
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۳۴
شرکت بیش از ۲۰ هزار معلم خوزستانی در کارگاه‌های دانش‌افزایی مجازی

شرکت بیش از ۲۰ هزار معلم خوزستانی در کارگاه‌های دانش‌افزایی مجازی

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارتقای شاخص صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان یکی از اولویت‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است. بر این اساس برگزاری کارگاه‌های مجازی به عنوان یک راهبرد اصولی دنبال می‌شود تا معلمان بتوانند دانش عملکردی خود را به‌روزرسانی کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در بازه زمانی شهریور تا اسفند ماه ۹۹ و در بستر شبکه شاد برگزار شده است، افزود: آموزش نرم‌افزارهای تولید محتوای الکترونیکی، آموزش بازی و یادگیری، ارزشیابی کیفی توصیفی، مدیریت کلاس و شیوه‌های تدریس، مهم‌ترین عناوین برگزاری این کارگاه‌های استانی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری ۱۲۰ کارگاه مجازی دانش‌افزایی، گفت: بالغ بر ۲۰ هزار و ۸۰۰ معلم مقطع ابتدایی در این کارگاه‌های دانش‌افزایی به صورت غیرحضوری شرکت کردند که شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.