لزوم مقابله جدی فرمانداران با برگزاری مراسم شلوغ شادی و عزا در خوزستان

لزوم مقابله جدی فرمانداران با برگزاری مراسم شلوغ شادی و عزا در خوزستان قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز سه‌شنبه (۲۶ اسفند) در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان که با حضور معاونان استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برخی از سنت‌ها و آداب و رسوم ارزشمند رایج در فرهنگ ما با شرایط پاندمی کرونا سازگاری ندارد و ما باید

کد خبر : 78
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
لزوم مقابله جدی فرمانداران با برگزاری مراسم شلوغ شادی و عزا در خوزستان

لزوم مقابله جدی فرمانداران با برگزاری مراسم شلوغ شادی و عزا در خوزستان

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز سه‌شنبه (۲۶ اسفند) در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان که با حضور معاونان استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برخی از سنت‌ها و آداب و رسوم ارزشمند رایج در فرهنگ ما با شرایط پاندمی کرونا سازگاری ندارد و ما باید خود را با آن وفق دهیم و این ویروس خود را با ما وفق نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان افزود: متاسفانه برگزاری مراسم شلوغ شادی و عزا در خوزستان موجب تشدید و گسترش روند شیوع کرونا شده است.

وی ادامه داد: از فرمانداران شهرستان‌ها انتظار داریم به صورت جدی با این تخلفات و مراسم مقابله کنند، البته قبل از توسل به نیروی سلبی نسبت به توجیه صاحبان مجالس توجه ویژه داشته باشند چرا که با برگزاری یک مراسم عزاداری و یا جشن به قیمت چندین مراسم عزا و مرگ و میر عزیزان ما خواهد بود و هیچ کسی راضی به پرداخت این بهای گزاف و دردناک نخواهد بود.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه در خصوص انتخابات گفت: فرمانداران به عنوان مجریان اصلی انتخابات باید نسبت به رعایت اصل بی‌طرفی، سلامت و شفافیت انتخابات اهتمام داشته و هر جایی که هیات‌های اجرایی متناسب با این ملاک‌ها انتخاب نشده باشند، نسبت به اصلاح ترکیب انتخاب شده مبادرت ورزند.

استاندار خوزستان بیان کرد: از فرمانداران می‌خواهم با همه مقامات عالی شهرستان همچون ائمه محترم جمعه، نمایندگان مجلس، فرماندهان نیروهای مسلح و روسای دادگستری شهرستان‌ها تعامل سازنده داشته باشند.

وی تصریح کرد: فرمانداران در عین رعایت احترام و تعامل سازنده با مقامات عالی و موثر شهرستان‌ها باید نماینده دولت و نظام باشند و در انتخاب مدیران مستقل عمل کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: گرچه ممکن است فردی برای منصبی به آنها معرفی شده باشد اما تنها در صورتی این مسوولیت را به وی محول کنند که دارای سه شاخص توانمندی، همراهی با سیاست‌های دولت و سلامت نفس باشد که این شاخص‌ها منحصرا توسط کمیته منابع انسانی مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین در مرحله بعد هم که مطابق قانون در زمینه شاخص وفاداری به نظام است هم، از نهادهای مربوطه استعلام انجام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.