اجرای بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری خوزستان در دولت

سیزدهماجرای بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری خوزستان در دولت سیزدهممدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه توسط این اداره کل اجرایی شده است. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمد جولانژاد اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۱۸ هزار و

کد خبر : 1047
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۸
اجرای بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری خوزستان در دولت

سیزدهماجرای بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری خوزستان در دولت سیزدهممدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریال پروژه توسط این اداره کل اجرایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمد جولانژاد اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۱۸ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال پروژه توسط این اداره کل اجرایی شد.

وی افزود: عمده این پروژه ها شامل بهسازی و روکش آسفالت به طول ۸۱۳ کیلومتر ، احداث راه روستایی به طول ۲۵۰ کیلومتر، احداث و تعمیر پل ها و ابنیه فنی به طول ۱۷۴ کیلومتر، اجرای خط کشی راه ها به طول ۸ هزار و ۲۰۶کیلومتر، تهیه و نصب حفاظ راه به طول ۷۵.۶ کیلومتر، احداث روشنایی طولی به طول ۳۷.۷ کیلومتر، نصب بیش از ۲۱۶ هزار علایم ایمنی و تجهیزات ترافیکی و اجرای شیار لرزاننده طولی و عرضی به طول ۵۸۶ کیلومتر از جمله پروژه های اجرا شده اداره کل در دولت سیزدهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به خرید، نصب و بهره برداری ۳۴ سامانه ثبت تخلف ، اجرای پروژه بهسازی پایانه های مرزی شلمچه و چذابه ، بهسازی ۶ باب پاسگاه های پلیس راه و بهره برداری از ۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در طول روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: اعتبار اجرای پروژه های این اداره کل از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در قالب ابلاغ پروژه های ملی و تملک دارایی های سرمایه ای استان تأمین شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.