واگذاری واحدهای مسکن مهر در خوزستان

  مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمدحسین پناهی فر در نشست شورای مسکن خوزستان گفت: سال ۸۹ تا ۹۸ حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده

کد خبر : 1037
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
واگذاری واحدهای مسکن مهر در خوزستان

 

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان: از سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمدحسین پناهی فر در نشست شورای مسکن خوزستان گفت: سال ۸۹ تا ۹۸ حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده است .واگذاری واحدهای مسکن مهر در خوزستان

 

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۷ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده نشده است ، افزود :از سال ۹۸ تاکنون نیز ۱۰ هزار و ۳۶۰ واحد به متقاضیان تحویل واگذار شده است .

 

مدیر کل راه و شهر سازی خوزستان ادامه داد : بخش عمده موانع در طرح‌های مسکن مهر خوزستان تعاونی‌سازی‌ها و تفاهم‌نامه‌های سه‌جانبه است که باید در این خصوص تصمیم‌گیری و نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

 

پناهی فر بیان کرد : تا پایان مهرماه سال جاری ۹۰ درصد از معابر مسکن مهر شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر آماده سازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : دستگاه‌های اجرایی باید نهضت ملی مسکن را اولویت نخست خود قرار دهند و با همگرایی و تعامل در کنار یکدیگر این طرح را در استان به اجرا برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.