ساعت کار ادارات و فعالیت مراکز آموزشی خوزستان در ماه رمضان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی استان در ایام ماه رمضان ساعت ۷ صبح اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، سید احمد موالی زاده اظهار داشت: با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و همچنین نظر به اهمیت روند خدمت رسانی به مردم

کد خبر : 1012
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۷
ساعت کار ادارات و فعالیت مراکز آموزشی خوزستان در ماه رمضان اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی استان در ایام ماه رمضان ساعت ۷ صبح اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، سید احمد موالی زاده اظهار داشت: با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و همچنین نظر به اهمیت روند خدمت رسانی به مردم شریف استان، ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی استان در ایام ماه رمضان ساعت ۷ صبح اعلام می شود.

وی افزود: ساعت پایان کار ادارات استان نیز ساعت ۱۵ خواهد بود در عین حال کارکنان دستگاه های اجرایی به استثنای واحدهای عملیاتی، خدمت رسانی، مراکز بهداشتی، آموزشی و … منوط به اینکه ماهیت مشاغل آن ها خدشه ای بر روند خدمت رسانی ایجاد نکند، می توانند از ۲ ساعت کاری شناور ۷ الی ۹ صبح با هماهنگی مسئول مافوق استفاده نمایند، مشروط بر آن که کسری تاخیر در ورود در انتهای همان روز جبران شود.

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین با توجه به الزام قانونی برای جبران ساعت های موظف هفتگی میزان باقیمانده در قالب دورکاری محاسبه می شود.

موالی زاده ادامه داد: شروع به کار ادارات در روزهای بعد از لیالی قدر به منظور بهره مندی از فضیلت این شب ها با توجه به تصویب نامه هیات وزیران ۹ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تصریح کرد: با توجه به اینکه ساعت شروع به کار ادارات در استانها ۷ صبح و مدارس استان در مقطع ابتدایی ۸ صبح اعلام شده است، ضمن تاکید بر مدیران مدارس نسبت به پذیرش دانش آموزان از ساعت۷:۳۰ و استفاده از این فرصت برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، یادآور می شود با استفاده از مصوبه هیات وزیران به منظور حمایت از خانواده و کاهش دغدغه های والدین، دستگاههای اجرایی استان نسبت به شناور شدن ساعت کاری یکی از والدینی که هر دو شاغل هستند و همچنین زنان سرپرست خانوار که دارای فرزندان زیر شش سال و یا مقاطع ابتدایی هستند، اقدام به موافقت نماید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.