معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد:تلاش برای حل مشکلات زیرساختی طرح‌های مسکن در خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زیرساختی طرح‌های مسکن در خوزستان، گفت: یکی از چالش‌های چنین پروژه‌هایی مباحث زیربنایی است که با پیگیری‌ انجام‌شده بزودی ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در بحث زیرساخت پروژه‌های مسکن ملی وارد مرحله اجرایی خواهند شد.   به گزارش پایگاه خبری

کد خبر : 971
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد:تلاش برای حل مشکلات زیرساختی طرح‌های مسکن در خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زیرساختی طرح‌های مسکن در خوزستان، گفت: یکی از چالش‌های چنین پروژه‌هایی مباحث زیربنایی است که با پیگیری‌ انجام‌شده بزودی ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در بحث زیرساخت پروژه‌های مسکن ملی وارد مرحله اجرایی خواهند شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن،محمد خانچی ، با اشاره به پروژه‌های نهضت مسکن ملی در خوزستان اظهار کرد: همراهی مردم در انجام پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌تواند بسیار موثر باشد و انجام کارها را تسریع کند.

 

بزودی ۱۱ پروژه زیرساختی مسکن وارد فاز اجرایی می شوند

 

وی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زیرساختی طرح‌های مسکن در خوزستان، افزود: یکی از چالش‌های چنین پروژه‌هایی مباحث زیربنایی است که خوشبختانه با پیگیری‌های خوبی که در حال انجام است بزودی ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در بحث زیرساخت پروژه‌های مسکن ملی وارد مرحله اجرایی خواهند شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: توجه به حوزه مسکن می‌تواند مشکلات استان در بحث اشتغال را نیز مرتفع کند. مسکن ظرفیت بسیار خوبی است که اگر به رونق آن توجه شود قطعا مسائل زیادی در دیگر حوزه‌ها حل خواهد کرد.

 

خانچی عنوان کرد: با تعامل و همگرایی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، شاهد شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عزم جدی دولت در رفع مشکلات و موانع ساخت مسکن است، خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان فعال است و تمام مشکلات پیش روی این طرح را رصد کرده‌ایم و با تمام توان به دنبال تحقق اهداف این طرح هستیم.

براساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، برای ۶۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان زمین در حال تامین است و تا پایان امسال تعداد زمین‌های تامین شده به ۷۰ هزار واحد مسکونی خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.