مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:سواد آموزی ۳۰ هزار نفر در دستور کار است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هدفگذاری شده که امسال ۳۰ هزار فرد بیسواد در خوزستان با سواد شوند. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛مسعود حمیدی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز به مناسبت هفته سواد آموزی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: جمهوری اسلامی فراگیری علم

کد خبر : 914
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:سواد آموزی ۳۰ هزار نفر در دستور کار است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هدفگذاری شده که امسال ۳۰ هزار فرد بیسواد در خوزستان با سواد شوند.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛مسعود حمیدی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز به مناسبت هفته سواد آموزی در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: جمهوری اسلامی فراگیری علم و مبارزه با بیسوادی را در اولویت کارها و برنامه‌های خود دارد و همواره در این مسیر حرکت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نهضت سواد آموزی همچنان با قدرت فعالیت دارد ادامه داد: تا پایان بیسوادی و با سواد شدن همه مردم جامعه، این‌نهضت به کار خود ادامه می دهد.

حمیدی نژاد افزود: با توجه به اینکه امروز افراد بیسواد در جامعه نیز بسیار کمتر شده، یافتن افراد بیسواد سخت شده و برای شناسایی این افراد نیاز به همکاری دستگاه های مربوطه است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: سنگر نهضت سواد آموزی تنها نباید در آموزش و پرورش باشد بلکه باید همه خانواده ها ، ادارات، دستگاه ها و اقشار مختلف به کمک آموزش و پرورش آمده تا افراد بیسواد با سواد شوند.

وی گفت: ائمه جمعه و جماعات در گسترش فرهنگ سواد آموزی در جامعه می توانند بسیار کمک کنند.

وی همچنین با تاکید بر مبارزه با بیسوادی در زندان ها و ندامتگاه ها بیان کرد: خیران به روش های مختلف مالی و یا آموزشی می‌توانند به امر سواد آموزی در جامعه بپردازند.

وی گفت: فضای مدارس را در نوبت بعد از ظهر برای امر سواد آموزی در نظر گرفته‌ایم.

از تاریخ هفتم دی به نام هفته سواد آموزی نامگذاری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.