برگزاری هفته گرامیداشت آموزش در خوزستان

مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از برگزاری هفته گرامیداشت آموزش برای اولین بار در استان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛قاسم صنگوری‌سواری، با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه برگزاری هفته گرامیداشت آموزش اظهار کرد: هفته گرامیداشت آموزش، آخر آبان‌ماه برگزار خواهد شد؛ البته مناسبت‌های آموزشی به صورت

کد خبر : 868
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۵۵
برگزاری هفته گرامیداشت آموزش در خوزستان

مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از برگزاری هفته گرامیداشت آموزش برای اولین بار در استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛قاسم صنگوری‌سواری، با اشاره به برگزاری اولین جلسه کارگروه برگزاری هفته گرامیداشت آموزش اظهار کرد: هفته گرامیداشت آموزش، آخر آبان‌ماه برگزار خواهد شد؛ البته مناسبت‌های آموزشی به صورت پراکنده در تاریخ‌های متفاوتی در نهادهای مختلف از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای و… برگزار می‌شوند و این برنامه‌ها صرفا هدف تقدیر از اجراکنندگان آموزش از جمله معلمان و استادان را دارند.

 

وی افزود: هدف از این برنامه، یکپارچه و متحد کردن نهادهای آموزشی و نه معلمان یا اساتید است. در واقع منظور از نهادهای آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و نهادهایی است که سیستم آموزشی را در برمی‌گیرند و این برنامه به صورت مشترک برای فنی و حرفه‌ای، آموزش عالی و آموزش و پرورش خواهد بود.

 

مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به ایجاد مناسبت‌های مشخص در رویدادهای استان، گفت: به این منظور هفته آموزش را پیشنهاد دادیم به این معنی که در این هفته تمام نهادهای آموزشی استان این رویداد را گرامی می‌دارند و مسائل، چالش‌ها، آسیب‌ها و مشکلات این حوزه را تحلیل می‌کنند و همایش‌ها و نشست‌ها و نمایشگاه‌هایی که بتواند تکنولوژی و دستاوردهای آموزشی را در حوزه تکنولوژی آموزشی ارائه دهد، برگزار می‌شوند.

 

صنگوری‌سواری یادآور شد: در این برنامه‌ها فرهنگی که به عنوان پایه و اساس و زیربنای تحول در تمام جنبه‌های کیفیت زندگی مردم است، باید تبلیغ و ترویج شود تا جامعه با فضای آموزش بیشتر آشنا شود و متولیان امر نیز مسائل مرتبط را ارائه دهند.

 

وی در پایان عنوان کرد: این رویداد هر سال و در آخر مهرماه برگزار خواهد شد اما امسال به صورت استثناء در آبان‌ماه برای اولین بار برگزار می‌شود و در سال آینده این رویداد همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی و مدارس برگزار خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.