مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: نیروهای جبهه متحد ولایی، زمینه‌ساز مصونیت آموزش و پرورش در برابر آسیب‌ها هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز آموزش و پرورش مهمترین سنگر جامعه اسلامی است و حفاظت از این سنگر وظیفه آحاد جامعه است و البته نقش‌آفرینی نیروهای جبهه متحد ولایی می‌تواند زمینه‌ساز مصونیت آموزش و پرورش در برابر آسیب‌ها باشد.   مسعود حمیدی‌نژاد در اولین دوره تربیت مربی “جهاد تبیین” ویژه هادیان فرهنگی خوزستان

کد خبر : 852
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:  نیروهای جبهه متحد ولایی، زمینه‌ساز مصونیت آموزش و پرورش در برابر آسیب‌ها هستند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز آموزش و پرورش مهمترین سنگر جامعه اسلامی است و حفاظت از این سنگر وظیفه آحاد جامعه است و البته نقش‌آفرینی نیروهای جبهه متحد ولایی می‌تواند زمینه‌ساز مصونیت آموزش و پرورش در برابر آسیب‌ها باشد.

 

مسعود حمیدی‌نژاد در اولین دوره تربیت مربی “جهاد تبیین” ویژه هادیان فرهنگی خوزستان که روز (۲۸ مهرماه) در ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز برگزار شد، ضمن تاکید بر نقش و جایگاه هادیان فرهنگی در تبیین مسائل و دستاوردهای انقلاب اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش مهمترین سنگر جامعه اسلامی است و حفاظت از این سنگر وظیفه آحاد جامعه است و البته نقش‌آفرینی نیروهای جبهه متحد ولایی می‌تواند زمینه‌ساز مصونیت آموزش و پرورش در برابر آسیب‌ها باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهدکهن، وی با بیان اینکه هادیان فرهنگی طلایه‌دار عرصه جهاد تبیین در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش هستند، ادامه داد: هادیان فرهنگی باید به صورت جهادی با تشکیل جلسات تبیینی برای مدیران، معلمان و مربیان تربیتی زمینه حفاظت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فرهنگی دشمنان را فراهم آورند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه هادیان فرهنگی مهمترین ضلع جبهه متحد ولایی و فرهنگی در آموزش و پرورش خوزستان هستند، خاطرنشان کرد: مجموعه تعلیم و تربیت کشور مهمترین سنگر جامعه اسلامی است.

 

حمیدی‌نژاد افزود: جنگ امروز، جنگی چندوجهی است و دشمنان انقلاب در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه فرهنگی ببه دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و این امر، وظیفه آموزش و پرورش را بیش از پیش سنگین می‌کند زیرا این نظام تعلیم و تربیت است که باید با حضور اثربخش در عرصه فرهنگی، زمینه رشد شاخص‌های فرهنگی را فراهم آورد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: حرکت در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و مصون‌سازی دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فرهنگی و همچنین تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی، مهمترین وظیفه مجموعه تعلیم و تربیت کشور است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.