با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ بررسی ظرفیت ها و چالش های فولاد اکسین خوزستان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به خوزستان، از کارخانه فولاد اکسین دیدن، و مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد صنعتی را بررسی کرد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمد هادی زاهدی وفا ضمن گفتگو با کارگران و سرپرستان واحد‌های تولیدی فولاد اکسین خوزستان، در دیدار با مدیران این کارخانه راهکار‌های

کد خبر : 822
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ بررسی ظرفیت ها و چالش های فولاد اکسین خوزستان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به خوزستان، از کارخانه فولاد اکسین دیدن، و مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد صنعتی را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، محمد هادی زاهدی وفا ضمن گفتگو با کارگران و سرپرستان واحد‌های تولیدی فولاد اکسین خوزستان، در دیدار با مدیران این کارخانه راهکار‌های افزایش تولید و کیفیت محصولات این شرکت را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

بررسی ظرفیت ها و چالش های فولاد اکسین خوزستان

ظرفیت اسمی تولید ورق در شرکت فولاد اکسین خوزستان که در اهواز مستقر است سالیانه یک میلیون و ۵۰ هزار تن است که حدود ۲۱۰ هزار تن از محصولات آن قابلیت انجام عملیات حرارتی را دارد.

فولاد اکسین خوزستان یک شرکت صنعتی متمرکز بر تولید انواع ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا است که با استفاده از فناوری خاص و منحصر به فرد در صنعت فولاد کشور، به دنبال تکمیل زنجیره صنعت فولاد کشور، تامین نیاز‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی و… است.

گفتنی است سهام عمده شرکت فولاد اکسین متعلق به صندوق‌های بازنشستگی زیرمجموعه وزارت رفاه است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در سفر خود به خوزستان، از موکب‌های برپا شده توسط زیرمجموعه‌های این وزارتخانه مستقر در پایانه مرزی چذابه و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها به زایران اربعین حسینی دیدن کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.