حسام خوشبین فر مدیرعامل آسیاناما:۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به نیجریه صادر می شود

مدیرعامل شرکت تولیدی مخازن گاز صنعتی و طبی و CNG آسیاناما گفت: با عقد قرارداد با وزیر نفت نیجریه زمینه صادرات ۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به این کشور فراهم شد.   به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ؛ روز یکشنبه «تیمپره سیلوا» وزیر نفت نیجریه به همراه «یاکوبا سنتوراکی سلیمان» سفیر نیجریه در ایران

کد خبر : 812
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
حسام خوشبین فر مدیرعامل آسیاناما:۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به نیجریه صادر می شود

مدیرعامل شرکت تولیدی مخازن گاز صنعتی و طبی و CNG آسیاناما گفت: با عقد قرارداد با وزیر نفت نیجریه زمینه صادرات ۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به این کشور فراهم شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ؛ روز یکشنبه «تیمپره سیلوا» وزیر نفت نیجریه به همراه «یاکوبا سنتوراکی سلیمان» سفیر نیجریه در ایران از خط تولید کارخانه آسیاناما بزرگترین واحد تولید مخازن گاز صنعتی و طبی و CNG در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.

 

در این بازدید که وزیر مختار نیجریه در حوزه اقتصادی و بازرگانی «ماگاجی عمر» و دوتن از دیپلماتها نیز حضور داشتند قسمتهای مختلف خط تولید این واحد صنعتی مورد بازدید این تیم خارجی قرار گرفت.

 

image_2022_8_28-15_51_7_59_Kf0

 

 

حسام خوشبین فر مدیرعامل شرکت آسیاناما پس از بازدید وزیر نفت نیجریه از کارخانه در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: شرکت آسیاناما بزرگترین تولیدکننده انواع مخازن گاز صنعتی و طبی و CNG در خاور میانه است و سالانه بالغ بر ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دستگاه مخزن گاز در این واحد تولید می شود

در این واحد تولید می شود.

 

وی بیان کرد: خط تولید این کارخانه کاملا مدرن و با تکنولوژی بالاست و تجهیزات آن در ردیف مجهزترین دستگاههای روز اروپا محسوب می شود و به همین دلیل مخازن تولیدی در این شرکت از استاندارد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

خوشبین فر تصریح کرد: در حال حاضر تنها دو واحد صنعتی در کشور در تولید مخازن CNG فعالیت می کنند و به دلیل کیفیت این محصول متقاضیان خارجی متعددی از کارخانه بازدید کرده و خریدار محصولات ما هستند.

 

صادرات مخازن گاز به کشورهای آسیای میانه

 

وی از صادرات این کالا به کشورهای دیگر نیز خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر مخازن تولیدی این شرکت به کشورهای روسیه، ترکمنستان و قرقیزستان صادر می شود و اخیرا رایزینی هایی با کشور نیجریه نیز صورت گرفت و قرار شد وزیر نفت این کشور بازدیدی هم از این واحد داشته باشند تا قرارداد صادرات به این کشور نهایی شود.

خوشبین فر تصریح کرد: روز گذشته وزیر نفتی نیجریه با وزیر نفت کشورمان دیدار و گفتگو کردند و امروز نیز وزیر نفت نیجریه به همراه سفیر این کشور در ایران از خط تولید کارخانه بازدید کردند و با قسمت های مختلف این واحد آشنا شدند و این بازدید روند امضای قرارداد را تسریع کرد.

 

مدیرعامل شرکت آسیاناما اظهارداشت: خوشبختانه قرارداد صادرات ۵۰۰ هزار دستگاه مخزن CNG به کشور نیجریه منعقد شد و تا مدت سه سال این مخازن به نیجریه صادر می شود.

 

وی گفت: برای انتقال دانش فنی و مهندسی هم توافق کرده ایم و پس از سه سال نسبت به انتقال دانش فنی و مهندسی تولید انواع مخازن صنعتی، طبی و CNG به کشور نیجریه اقدام خواهد شد.

 

مواد اولیه در داخل کشور تامین می شود

 

خوشبین فر در ادامه یادآورشد: خوشبختانه مواد اولیه این کارخانه در داخل کشور تامین می شود و هیچ مشکلی در خرید و تامین آن نداریم.

 

وی گفت: تولید این واحد صنعتی در دو شیفت انجام می شود و در صورت اجرای طرح توسعه شرکت که بزودی آن را عملیاتی خواهیم کرد قادریم در سه شیفت نیز خط تولید را افزایش دهیم.

 

مدیرعامل شرکت آسیاناما اظهارامیدواری کرد با حمایت از تولید داخلی و رفع موانع زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال مولد در کشور مهیا شده و چرخ های اقتصاد کشور با سرعت بیشتری به چرخش درآید.

 

گفتنی است وزیر نفت ایران نیز روز گذشته با تیمپره سیلوا، وزیر نفت نیجریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در حاشیه این دیدار تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های مختلف حوزه انرژی از جمله صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور آفریقایی، گازسوز کردن خودروهای بنزینی با استفاده از توانمندی شرکت‌های ایرانی، استفاده از توانمندی طرف نیجریه‌ای در زمینه فناوری تولید ال‌ان‌جی (گاز طبیعی مایع شده) و توسعه میدان‌های نفت و گاز نیجریه از سوی شرکت‌های ایرانی امضا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.