مراجعه ۴ هزار و ۹۴۹ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته چهار هزار و ۹۴۹ بیمار دارای علائم کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان مراجعه کردند. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن : محمدحسین سرمست گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۸۶۳ نفر دارای علائم شدید، تست کرونا گرفته و ۴۰۱ مورد مثبت شناسایی شد

کد خبر : 797
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
مراجعه ۴ هزار و ۹۴۹ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته چهار هزار و ۹۴۹ بیمار دارای علائم کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان مراجعه کردند.
به گزارش پایگاه خبری عهد کهن : محمدحسین سرمست گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۸۶۳ نفر دارای علائم شدید، تست کرونا گرفته و ۴۰۱ مورد مثبت شناسایی شد که از این تعداد ۲۵ نفر بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

او می گوید: ۲۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی و ۷۶ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان های خوزستان بستری هستند همچنین ۱۳ بیمار بدحال و اینتوبه ای در مراکز درمانی این استان تحت درمان می باشند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان استقبال خوبی از واکسیناسیون صورت نمی گیرد لذا از مردم انتظار داریم نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند. در صورت ازدحام مراجعه و احساس نیاز مراکز واکسیناسیون خوزستان افزایش می یابد.

در شبانه‌ روز گذشته سه هزار نفر در خوزستان برای تزریق واکسن مراجعه کردند و در حال حاضر پوشش نوبت اول واکسیناسیون در استان ۸خوزستان ۶ درصد، نوبت دوم ۷۴.۵ درصد و نوبت سوم ۳۵ درصد است.

در حال حاضر یک شهر خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهر نارنجی، ۱۶ شهر زرد و بقیه نقاط استان آبی کرونایی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.