مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور: ترویج قرآن مهمترین برنامه در دانشگاه علمی کاربردی کشور است/شمیم قرآن در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ، بیستمین برنامه دوشنبه های قرآنی به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان و با حضور دکتر بهرهی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین ناصری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان و روسای مراکز و پرسنل واحد

کد خبر : 619
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور: ترویج قرآن مهمترین برنامه در دانشگاه علمی کاربردی کشور است/شمیم قرآن در دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ، بیستمین برنامه دوشنبه های قرآنی به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان و با حضور دکتر بهرهی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین ناصری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان و روسای مراکز و پرسنل واحد استانی در سالن همایش واحد استانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و برای دانشجویان و مدرسین دانشگاه علمی کاربردی کشور به صورت مجازی برگزار شد.
در این برنامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که به صورت مجازی حضور داشتند گفت: در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور یکی از برنامه های اساسی ما ترویج قرآن است و جلسات قرآنی در سال آینده به صورت گسترده تر و هدفمندتر پیگیری می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری فرد اظهار کرد: قرآن سرمایه ای است که به طور طبیعی در دین مقدس اسلام می تواند در بسیاری از مسائل راهگشا باشد.
وی با بیان این که متاسفانه با توجه به قابلیت هایی که در قرآن وجود دارد، نتوانستیم از این قابلیت ها استفاده کنیم، تصریح کرد: جلساتی مثل این جلسه می تواند بستر مناسبی برای طرح مفاهیم قرآنی و بهره های معنوی از قرآن باشد و به ما در پیشبرد برنامه ها کمک کند.
حجت‌الاسلام نصیری فرد با بیان این که ما هرچه از قرآن بهره ببریم آسیب ها، خطرات و مشکلات در جامعه کمتر می شود، افزود: امیدواریم بتوانیم از قرآن در فضاسازی معنوی در دانشگاه جامع علمی کاربردی و ترویج قرآن میان اساتید و مدرسان و دانشجویان و کارکنان بهره ببریم.
در ادامه این برنامه آقای خلیل سواری و آقای عیاشی از قاریان برجسته استان خوزستان آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند . سپس گروه تواشیح انوار برنامه خود را اجرا کردند .
در پایان حجت الاسلام والمسلین ناصری ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان با ذکر حدیثی از پیام اکرم (ص) در خصوص فضیلتهای ماه رجب و اعمال مخصوص این ماه سخنانی را ایراد کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.