ثبت نام مجازی دانشجویان دکتری دانشگاه چمران اهواز

ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از ۲۰ تا ۲۲ شهریور به صورت مجازی انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص زمان ثبت‌نام دانشجویان phd پذیرفته شده،گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۲۲ شهریور ادامه دارد. ثبت‌نام به

کد خبر : 489
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
ثبت نام مجازی دانشجویان دکتری دانشگاه چمران اهواز

ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از ۲۰ تا ۲۲ شهریور به صورت مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص زمان ثبت‌نام دانشجویان phd پذیرفته شده،گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری از ۲۰ شهریور آغاز و تا ۲۲ شهریور ادامه دارد. ثبت‌نام به صورت مجازی و در بستر سامانه‌ها است و پذیرفته‌شدگان باید مدارک تحصیلی مورد نیاز را برای دانشگاه پست کنند.

علیرضا جلیلی‌فر افزود: اطلاعیه ثبت‌نام در سایت دانشگاه به نشانی www.scu.ac.ir بارگذاری شده و پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ظرفیت دانشگاه، گفت: ظرفیت پذیرش امسال نزدیک به ۳۲۰ دانشجو در مقطع دکتری از سوی دانشگاه مشخص شده بود، اما با توجه به سیاست‌هایی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کاهش تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پیش گرفته است، این ظرفیت محقق نخواهد شد و تعداد کمتری دانشجو می‌پذیریم.

جلیلی‌فر در پایان خاطرنشان‌کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که وزارت علوم با پذیرش چه تعداد دانشجو موافقت می‌کند. البته تعدادی دانشجو نیز به شیوه بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) می‌پذیریم، اما به نظر می‌رسد ۲۴۰ تا ۲۵۰ دانشجو دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بپذیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.