ترزیق بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان

تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار خوزستانی واکسن کرونا را دریافت کرده اند. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ،رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت :  یکی از راه‌های موثر در کنترل پاندمی انجام واکسیناسیون سریع است به همین دلیل با راه اندازی مراکز تجمیعی متعدد تلاش میکنیم واکسنی که در اختیارمان گذاشته

کد خبر : 472
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
ترزیق بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان

تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار خوزستانی واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن ،رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت :  یکی از راه‌های موثر در کنترل پاندمی انجام واکسیناسیون سریع است به همین دلیل با راه اندازی مراکز تجمیعی متعدد تلاش میکنیم واکسنی که در اختیارمان گذاشته میشود را به سرعت به گروه‌های هدف تزریق نماییم.

ذکتر فرهادابول نژادیان افزود : تاکنون تعداد یک میلیون و چهارصد و چهل و هفت هزار هم استانی خوزستانی واکسن دریافت کرده اند که امیدواریم با اختصاص سهمیه بیشتر بتوانیم تعداد بیشتری را واکسینه کنیم.
بیشتر بخوانید : راه‌اندازی نهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در حوزه غرب اهواز
وی ادامه داد : با تلاش مدافعان سلامت در حوزه بهداشت سرعت واکسیناسیون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر دانشکده‌های علوم پزشکی استان بالا است و تنها محدودیت موجود، تعداد واکسنی است که در اختیار ما قرار میگیرد که مرتبا پیگیری‌ها برا افزایش سهمیه و اختصاص منظم واکسن به استان در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.