رئیس مجمع نمایندگان استان:قطعا طرح تقسیم خوزستان از دستور خارج می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: پس از بررسی وزرای پیشنهادی، قطعا طرح موسوم به تشکیل خوزستان جنوبی را از دستور کار مجلس خارج خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، عبدالله ایزدپناه با اشاره به بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص مخالفت با طرح تقسیم استان خوزستان اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان روز دوشنبه

کد خبر : 460
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۱۶
رئیس مجمع نمایندگان استان:قطعا طرح تقسیم خوزستان از دستور خارج می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: پس از بررسی وزرای پیشنهادی، قطعا طرح موسوم به تشکیل خوزستان جنوبی را از دستور کار مجلس خارج خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن، عبدالله ایزدپناه با اشاره به بیانیه مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص مخالفت با طرح تقسیم استان خوزستان اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را با طرح تقسیم استان خوزستان اعلام کرد.

وی افزود: تنها یکی از نمایندگان خوزستان این طرح را امضا کرده است و سایر نمایندگان استان مخالف مطرح شدن این طرح هستند و می‌خواهند خوزستان یکدست باقی بماند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: ما به دنبال خوزستان واحد هستیم و نیازی به مطرح شدن چنین مباحثی از جمله تشکیل خوزستان جنوبی نیست.

وی افزود: در حال حاضر مجلس درگیر انتخاب و تصمیم‌گیری در خصوص وزرای پیشنهادی برای کابینه است و پس از این اولویت مجلس و بررسی وزرای پیشنهادی، قطعا طرح موسوم به تشکیل خوزستان جنوبی را از دستور کار مجلس خارج خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.