جزئیات پرداخت مستمری «بیمه بیکاری»

مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی جزئیات پرداخت مستمری بیمه بیکاری را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛ مهدی شکوری با اشاره به چگونگی پرداخت مستمری بیمه بیکاری، گفت:برای تشکیل پرونده بیمه بیکاری یک ماه فرصت قانونی وجود دارد. وی افزود: فردی که در فرورودین سال جاری بیکار شده است در

کد خبر : 409
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
جزئیات پرداخت مستمری «بیمه بیکاری»

مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی جزئیات پرداخت مستمری بیمه بیکاری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عهد کهن؛ مهدی شکوری با اشاره به چگونگی پرداخت مستمری بیمه بیکاری، گفت:برای تشکیل پرونده بیمه بیکاری یک ماه فرصت قانونی وجود دارد.
وی افزود: فردی که در فرورودین سال جاری بیکار شده است در خردادماه حکم بیکاری را صادر می‌کنیم و بر اساس شماره حسابی که فرد در سامانه بیمه بیکاری دارد این مستمری پرداخت می‌شود.
مدیرکل امور بیمه شدگان تامین اجتماعی ادامه داد:فرد می‌تواند به سامانه جامع روابط کار تامین اجتماعی مراجعه کند و در روند رسیدگی پرونده مربوط به بیکاری خود قرار گیرد.
شکوری اضافه کرد: سامانه جامع روابط کار تامین اجتماعی در حوزه وزارت تعاون و رفاه اجتماعی تعریف شده است و زیر حوزه این سایت سامانه بیمه بیکاری قرار دارد.
وی تصریح کرد: در فروردین سال جاری ۹۴۵۳ حکم بیکاری داشتیم و در اردیبهشت ۱۶۳۱۳ مورد و در خرداد ماه ۲۱۴۴۵ حکم بیکاری داشتیم.
مدیر کل امور بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی ابراز داشت: با لغ بر ۴۷ هزار مقرری بیمه بیکاری را پرداخت کردیم و به محض مشخص شدن وضعیت فرد متقاضی در پانزدهم ماه این مستمری پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.