مجتبی تنها نیست، نقدی بر رفتارهای قوم گرایانه و غوغاسالارانه ی افرادی در انتخابات شورا

  در سالهای اخیر خوزستان علاوه بر کمبود آب؛هوا و امکانات از حضور مردان بزرگ نیز داشت خالی و خالی تَر می شد اما آنچه بیش از هر چیز در یک سال اخیر بر تارک سیاست اهواز نمود کرده ظهور شخصیتی جوان؛راسخ و فراقومی به نام مجتبی یوسفی است. مجتبی یوسفی چه بخواهیم یا نخواهیم

کد خبر : 319
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
مجتبی تنها نیست، نقدی بر رفتارهای قوم گرایانه و غوغاسالارانه ی افرادی در انتخابات شورا

 

در سالهای اخیر خوزستان علاوه بر کمبود آب؛هوا و امکانات از حضور مردان بزرگ نیز داشت خالی و خالی تَر می شد اما آنچه بیش از هر چیز در یک سال اخیر بر تارک سیاست اهواز نمود کرده ظهور شخصیتی جوان؛راسخ و فراقومی به نام مجتبی یوسفی است.
مجتبی یوسفی چه بخواهیم یا نخواهیم در آسمان کم رمق سیاسی خوزستان که سیاسیونش نای راه رفتن هم ندارند و دائما یا مشغول مشق أکابر برای گرفتن دکتراهای رانتی هستند یا به دنبال سروسامان دادن بظاهر آقازاده های پخمه و ولنگار خود و رساندن این جماعت چلمنگ به آب و علف…! هستند بالیده است و در همان سال اول با نشان دادن جربزه و توان خود تا هیّئت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی رفته است.
حال او قانونی و با حکم رسمی یکی از سه نماینده ی ناظر بر انتخابات شهر و روستا بوده و مصرانه و با تمام وجود بالای سر شمارندگان آرای شورا ایستاده تا حق به حقدار برسد و به ناگهان دست نااهلی از آستین برنیاید و نتایج را ناعادلانه رقم نزند…اما عده ای هم بیکار ننشسته و تا توانستند بر او تاختند…! اما مگر او تنهاست؟!که نااهلان به اهداف شوم خود برسند!؟
البته ما منکر بعضی تخلفات انتخاباتی مثل همه جای دنیا توسط برخی مجریان نیستیم اما اینکه بعضی کاندیداها مانند شاگرد مدرسه ای های دبستانی هرگاه بیست می گیرند مدعی هستند که خودشان گرفته اند و هرگاه رفوزه می شوند و پنج و دو میگیرند!مدعی این هستند که معلم و استاد آن نمره را به آنها داده است قصه ی شلوارهای دمپا گشاد بیتلی هستند که گرچه قابل پوشیدن هستند!اما سالهاست که مد آنها رفته است و پوشیدن شان جنبه ی طنز و فکاهی یافته است!
اینها را گفتم که آنها که می خواهند شهرمان اهواز را خط کشی کنند و به خیال خود دنبال هیاهو برای رسیدن به اهداف پلید خود هستند بدانند با غوغاسالاری و سروصداهای تهییج کننده به جایی نمی رسند و ما افکار عمومی و فعالان سیاسی اجتماعی اهواز محکم کنار مهندس مجتبی یوسفی هستیم و جوان اول مجلس خوزستان تنها نیست و او محکم ایستاده است تا حقی از صاحب حقی ضایع نشود و مردم اهواز خود به نیکی میدانند که چهره ی مشعشع حقیقت را نمی شود با پاشش غبار قوم گرایی مخدوش کرد و بزودی ابرهای سیاه سم پاشی کنار رفته و خورشید حقیقت بار دیگر بر آسمان شورای شهر اهواز نمایان خواهد گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.