پورموسوی: ریکانی جدا نمی‌شود/ ۳ امتیاز را عیدی می‌دهیم

پورموسوی: ریکانی جدا نمی‌شود/ ۳ امتیاز را عیدی می‌دهیم به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: آخرین بازی سال است. سال سختی برای همه مردم جهان بود. امیدوارم با یک برد خوب دل مردم را شاد کنیم و عیدی خوبی

کد خبر : 36
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
پورموسوی: ریکانی جدا نمی‌شود/ ۳ امتیاز را عیدی می‌دهیم

پورموسوی: ریکانی جدا نمی‌شود/ ۳ امتیاز را عیدی می‌دهیم

به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: آخرین بازی سال است. سال سختی برای همه مردم جهان بود. امیدوارم با یک برد خوب دل مردم را شاد کنیم و عیدی خوبی به مردم آبادان دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به کارهای فنی که در طول هفته کردیم و آنالیزی که روی حریف انجام دادیم، امیدوارم عملکرد مناسبی داشته باشیم و از لحاط روحی و روانی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم تا این سال سخت به خوبی فراموش شود.

پورموسوی درباره مصدوم و محروم تیمش گفت: خوشبختانه نه محروم داریم و نه مصدوم.

سرمربی صنعت نفت در خصوص جدایی طالب ریکانی و عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: متاسفانه نتوانستیم با توجه به نیازها، بازیکنی جذب کنیم. خوشبختانه با تعاملی که با بازیکنان داشتیم، قرار شد آن‌ها با توجه به تعصبشان به مردم آبادان و همچنین کمک مسئولین، بازیکنان تا آخر فصل کنار تیم باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.